Polovica leta je za nami a dúfame, že všetko vychádza podľa vašich predstáv. Či už sú to dovolenky, alebo váš e-shop. To kde strávite druhú polovicu leta si musíte vybrať vy, najlepšie novinky a vylepšenia za tento mesiac sme pre vás naopak vybrali my. Pozrite sa s nami, ktoré to sú.
Máme pre vás novú šablónu. Vlastne ich máme dve. Šablóny Apeti Standard a Apeti Clear majú spoločnú kompatibilitu s doplnkami a optimalizáciu pre mobilné zariadenia. Spoločné majú obe tieto šablóny aj zameranie na vlastnú prezentáciu. V administrácií môžete zmeniť farebnú schému a písma, využívať vlastný štýl bannerov a rozšírené využitie domovskej stránky..
Šablóna Apeti Standard je určená tým, ktorí uprednostňujú klasický dizajn e-shopu. Nájdete tu aj upravený vzhľad blogu vrátania doladenia štýlu z doplnku Články z blogu na homepage. Šablóna ďalej disponuje fixnou hlavičkou webu a vyladeným UX, ktoré zapôsobí na vašich zákazníkov.
Šablónu Apeti Clear je viac „uhladená, čistá“ a poteší e-shopárov, ktorí preferujú minimalistický dizajn. Je kompatibilná s ďalšími doplnkami a je podobne, ako jej sesterská šablóna, plne responzívna a využíva klasické UX na ktoré sú už používatelia dobre zvyknutí.
Ak vo svojom e-shope ponúkate menšie až stredné množstvo produktov – napríklad ste majiteľom bistra, pekárne, reštaurácie, sú tieto šablóny práve pre vás. Ak však aj nie ste majiteľom napríklad spomínanej reštaurácie, alebo predávate viac produktov, šablóny sú postavené univerzálne a môžete si ich bezplatne vyskúšať na 7 dní zadarmo.
Ak už našu Shoptet Univerzitu poznáte, dobre viete, že hodnotiť vás v nej nikto nebude. To urobia až zákazníci, ktorí navštívia váš e-shop. Aby bolo hodnotenie čo najlepšie, každý mesiac pre vás pripravujeme nové odborné články a tipy z praxe.
Sme radi, že našu Univerzitu využívate! Ak ju ešte nepoznáte, pozrite na ňu vo svojej administrácii pod ikonku čiapky 🎓 v hornej lište vedľa zvončeka.
Doplnok Cudzie jazyky sa už blíži do cieľa a pár krokov (úprav) mu chýba k odobratiu príznaku Beta. Pretože do Cudzích jazykov pridávame neustále nové funkcie, testovacia doba sa predlžuje o 2 mesiace pre všetkých, čo už majú doplnok nainštalovaný, ale aj pre tých, ktorí si ho práve zakúpili.
A ktoré nové funkcie môžete nasledujúce dva mesiace testovať? Nahrávať bannery môžete pre každý jazyk samostatne. Zákazník uvidí správny obsah aj text a nebude vidieť banner v inom jazyku. Samostatne môžete nahrávať bannery aj pre desktop a mobil, pretože pre každý typ zariadenia sa hodí iný rozmer. Ak sa zákazník počas prezerania produktu prepne do iného jazyka, odteraz zostane na rovnakej stránke a produkte. U článkov, ktoré tvoríte v rubrike pre druhý jazyk, podpora zostáva.
A čo ešte do Cudzích jazykov pridáme? Podporu hromadných exportov/importov, multijazyčné mailovanie, dokumenty v jazyku objednávky a podpora súhlasov.
Na detaile produktu teraz nájdete pole Marža, ktorá zobrazuje, koľko percent vám z ceny výrobku zostane. Tento údaj môžete využiť nielen pre základný prehľad nad produktmi, ale tiež pri plánovaní rôznych marketingových akcií alebo poskytovaní zliav. Marža sa počíta z nákupnej a predajnej ceny. Neberie sa do úvahy akčná cena, pretože u nej dochádza k častým zmenám a znemožnilo by to napríklad zmienené plánovanie.
Maržu nájdete aj vo filtroch produktu, kde si môžete vyfiltrovať napríklad len produkty v určitej hladine. (viď Marža v nápovede)
Napísať komentár