Marketing

Ani ten najlepší e-shop sa neobíde bez dobrého marketingu. Práve preto sme sa na neho zamerali a servírujeme vám články z najrôznejších marketingových odborov od PPC cez SEO až po sociálne médiá.

Ako zvýšiť zisk e-shopu bez zdražovania? Riešením je vyššia AOV 

E-commerce prostredie je stále náročnejšie – rastú náklady na reklamu, logistiku i produkty, zatiaľ čo e-shopy sú tlačené na znižovanie cien kvôli veľkým hráčom. Ako teda zvýšiť zisk, keď nemôžete zdražovať? Riešením je zvýšenie priemernej hodnoty objednávky (AOV – Average Order Value), teda čiastky, ktorú zákazník utratí počas jednej objednávky.

Čítať celé

Kvalitné logo a branding: Kľúč k úspechu vášho e-shopu

V konkurenčnom svete e-commerce nestačí mať len kvalitné produkty – dôležitá je aj silná a zapamätateľná značka. Branding a vizuálna identita vášho e-shopu sú kľúčové pre budovanie dôvery, lojality zákazníkov a odlíšenie sa od konkurencie. V tomto článku sa pozrieme na hlavné princípy úspešného brandingu a tipy, ako ich efektívne aplikovať na váš online obchod.

Čítať celé

Pinterest ako marketingový nástroj pre váš e-shop

Od módy cez interiér až po kuchynské recepty, Pinterest je sociálna sieť, ktorá ponúka svojim používateľom nekonečné množstvo inšpirácií. Vedeli ste, že podobne ako na Facebooku, môžete inzerovať aj tu? Je Pinterest tou vhodnou sieťou pre váš produkt? Aký obsah tu publikovať? Odpovede na tieto otázky nájdete v našom článku.

Čítať celé

Prečo na vašom e-shope zákazník nedokončí objednávku? Pozrite si prehľad najčastejších dôvodov

Spustili ste svoj prvý e-shop, kampane bežia, no objednávky nie a nie prísť? Dôvodom môžu byť tzv. “conversion killers”, ktoré vašich potenciálnych zákazníkov odrádzajú od dokončenia nákupu. Môže ísť o technické záležitosti, alebo rôzne iné nedostatky. Poďme sa spoločne pozrieť na tie najčastejšie chyby, a taktiež rady ako sa s nimi popasovať. 

Čítať celé

Ako prebieha tvorba grafiky pre váš e-shop na Shoptete?

Hľadáte ideálny a originálny dizajn pre váš e-shop? Každý klient má na výber šablóny e-shopov, ktoré si však môže upraviť tak, aby to vyhovovalo potrebám jeho značky. Prejdime si spolu krok po kroku, ako to z mojej skúsenosti grafičky funguje najčastejšie a na čo by ste sa mali pripraviť.  Autor článku Mia Murín Som Mia […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch