Ostatné

Ďalšie zaujímavé články z oblasti marketingu pre e-shopy nájdete v tejto kategórii. Prečítajte si napríklad užitočné tipy pre komunikáciu so zákazníkmi alebo nápady, ako vylepšiť obsah na svojom e-shope.

Budúcnosť e-commerce? Kde vie pomôcť umelá inteligencia aj vášmu e-shopu?

Hrozba alebo revolučná technológia? Názory na AI sú rôzne, faktom však je, že sa za veľmi krátky čas stala súčasťou mnohých odvetví vrátane e-commerce. Poďme sa pozrieť na niektoré oblasti, v ktorých môže AI posunúť vpred aj váš e-shop. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Vyberáte šablónu pre e-shop? Inšpirujte sa

Šablóna udáva štruktúru a základný dizajn e-shopu. Ako ale zistiť, ktorá bude sedieť ako uliata práve vášmu internetovému obchodu? Pozrite sa s nami na galériu Shopteťáckych šablón, ich vlastností a príklady ich využitia na reálnych projektoch. Pridávame aj tipy z praxe našich partnerov, ktorí pomáhajú klientom ladiť design podľa ich želaní. Založte si nezáväzne vlastný […]

Čítať celé

Poradíme, ako pre e-shop nakombinovať tie správne farby

Vzhľad e-shopu zásadne ovplyvňuje pocity vašich návštevníkov. Okrem loga, bannerov a ďalších grafických prvkov by ste si preto mali dobre rozmyslieť aj kombináciu jednotlivých farieb. Hoci to na prvé počutie neznie ako náročná úloha, ak si máte razom vybrať z desiatok odtieňov, môže to byť celkom problém. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Aká dĺžka produktových popisov je vhodná pre váš projekt?

Asi najčastejšou otázkou majiteľov e-shopov, ktorú dostávam, je: „Aké dlhé by mali byť produktové popisy?“ Väčšinou pritom ani netušia, aká veľká je jedna normostrana. Následne, keď počítajú cenu za 1 text krát počet produktov, väčšinou im stačia tie najkratšie popisy. Dnes vám ukážem príklady rôznych dĺžok popisov a pre aké e-shopy sú vhodné. Založte si […]

Čítať celé

O čom písať na blog v predvianočných článkoch

Premýšľate, ako sa čo najlepšie pripraviť na Vianoce a ako prilákať čo najviac zákazníkov, ktorí vianočné darčeky tento rok nakúpia práve u vás? Pomôžte si blogom. Dáme vám pár užitočných tipov, ako na lákavý vianočný content. 🎄 Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé
brand

Ako na jedinečný brand a e-shop, kam sa zákazníci budú radi vracať

Ako správne pretaviť jedinečnosť svojho brandu do e-shopu? Ako komunikovať príbeh brandu, jeho hodnoty a poslanie na svojom e-shope? Až odpovede na tieto otázky vám zabezpečia, že váš e-shop bude originálny, zapamätateľný a zákazníci sa naň budú radi vracať. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Čo prinášajú Rozšírené konverzie pre Google Ads?

Efektivita je heslom úspešného podnikania. V rámci efektivity vašich reklám na Google teraz môžete urobiť oveľa viac vďaka funkcii Rozšírené konverzie. V čom vám konkrétne pomôžu a ako ich začať používať? S naším prehľadom to zvládnete ľavou zadnou. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

8 tipov, ako písať e-maily zákazníkom a zvýšiť ich čítanosť

Šikovní obchodníci a marketéri považujú e-mail nielen za nevyhnutnosť pre biznis, ale aj za základný prvok ich marketingových a predajných kanálov. Poďme sa spoločne pozrieť ako písať e-maily tak, aby ich po doručení vaši zákazníci nehodili rovno do koša. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch