Ostatné

Ďalšie zaujímavé články z oblasti marketingu pre e-shopy nájdete v tejto kategórii. Prečítajte si napríklad užitočné tipy pre komunikáciu so zákazníkmi alebo nápady, ako vylepšiť obsah na svojom e-shope.

Poradíme, ako pre e-shop nakombinovať tie správne farby

Vzhľad e-shopu zásadne ovplyvňuje pocity vašich návštevníkov. Okrem loga, bannerov a ďalších grafických prvkov by ste si preto mali dobre rozmyslieť aj kombináciu jednotlivých farieb. Hoci to na prvé počutie neznie ako náročná úloha, ak si máte razom vybrať z desiatok odtieňov, môže to byť celkom problém. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Aká dĺžka produktových popisov je vhodná pre váš projekt?

Asi najčastejšou otázkou majiteľov e-shopov, ktorú dostávam, je: „Aké dlhé by mali byť produktové popisy?“ Väčšinou pritom ani netušia, aká veľká je jedna normostrana. Následne, keď počítajú cenu za 1 text krát počet produktov, väčšinou im stačia tie najkratšie popisy. Dnes vám ukážem príklady rôznych dĺžok popisov a pre aké e-shopy sú vhodné. Založte si […]

Čítať celé

O čom písať na blog v predvianočných článkoch

Premýšľate, ako sa čo najlepšie pripraviť na Vianoce a ako prilákať čo najviac zákazníkov, ktorí vianočné darčeky tento rok nakúpia práve u vás? Pomôžte si blogom. Dáme vám pár užitočných tipov, ako na lákavý vianočný content. 🎄 Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé
brand

Ako na jedinečný brand a e-shop, kam sa zákazníci budú radi vracať

Ako správne pretaviť jedinečnosť svojho brandu do e-shopu? Ako komunikovať príbeh brandu, jeho hodnoty a poslanie na svojom e-shope? Až odpovede na tieto otázky vám zabezpečia, že váš e-shop bude originálny, zapamätateľný a zákazníci sa naň budú radi vracať. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Čo prinášajú Rozšírené konverzie pre Google Ads?

Efektivita je heslom úspešného podnikania. V rámci efektivity vašich reklám na Google teraz môžete urobiť oveľa viac vďaka funkcii Rozšírené konverzie. V čom vám konkrétne pomôžu a ako ich začať používať? S naším prehľadom to zvládnete ľavou zadnou. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

8 tipov, ako písať e-maily zákazníkom a zvýšiť ich čítanosť

Šikovní obchodníci a marketéri považujú e-mail nielen za nevyhnutnosť pre biznis, ale aj za základný prvok ich marketingových a predajných kanálov. Poďme sa spoločne pozrieť ako písať e-maily tak, aby ich po doručení vaši zákazníci nehodili rovno do koša. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé
Michal Krutiš

Keď predaje v e-shope klesajú. Čo s tým?

Dostali ste sa do ťažkej situácie – váš e-shop má medziročne nižšie predaje alebo nerastiete tak, ako ste plánovali? Skrátka, žiadna veľká sláva? Preto treba začať o marketingovej stratégii uvažovať trochu inak. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

12 dôvodov, prečo využiť služby profesionálneho copywritera

Copywriting nie je hobby, kratochvíľa ani doplnková profesia. Je to už pevná súčasť každého podnikania. Tí úspešní už na to prišli. Aké dôvody by vás mali viesť k tomu, aby ste s profesionálnym copywriterom spolupracovali? Poďte sa inšpirovať a uvidíte, že sa vám to oplatí! Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé
Milan Markovič

Budovanie značky alebo investovať do výkonu? 4 kroky ako na digitálnu stratégiu

Stratégia digitálnych kampaní pre e-shop je zložitá vec. Mnoho e-shopov má len výkonnostné kampane, stále mení témy komunikácie, každý banner je ako od inej značky a nevytvára v očiach zákazníka žiadnu pridanú hodnotu, len predáva produkty, ktoré predávajú aj iný. Stratégia musí jasne definovať cestu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Umelá inteligencia zasahuje: viete, čo sú chatboty a aké využitie majú v e-shope?

Chatboty sú čoraz rozšírenejšie a určite ste sa už aj vy s nejakým komunikovali. Možno dokonca ani neviete, že ste mali „tú česť“ s umelou inteligenciou. Zistite, ako môžete využiť chatbota pri prevádzkovaní e-shopu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch