Personalizácie ponuky tovaru v e-shopoch – prípadová štúdia

Zaujíma vás automatizovaná personalizácia toho, čo sa konkrétnemu zákazníkovi zobrazí v ponuke produktov? Pozrite sa na prípadovú štúdiu, ktorá názorne ukazuje, ako celá vec funguje a ako ovplyvňuje správanie návštevníkov e-shopu.

Prevádzkovanie e-shopu nie je jednoduchá vec a trh e-commerce nám neustále prináša nové výzvy. Preto stojí za to aplikovať moderné riešenie. Cieľom personalizovanej automatizácie je pomôcť internetovým obchodom dosiahnuť lepšie výsledky pomocou práve takýchto riešení využívajúcich umelú inteligenciu a algoritmy strojového učenia.

Personalizácia ponuky produktov je jedným z najrýchlejšie vyvíjajúcich sa trendov v tomto odbore. Umožní vám optimalizovať ponuku na stránkach obchodu a zvýšiť zapojenie užívateľov. Čo to pre e-shopy znamená? Zníženie počtu neúspešných nákupných rozhodnutí a zvýšenie šance udržať zákazníkov v obchode a ich vedenie k uskutočneniu transakcií.

Ciele případovky

Ako všetko funguje v praxi si môžeme overiť na prípade internetového obchodu Lunzo.cz, na ktorý bol nasadený doplnok QuarticOn. Tento e-shop ponúka širokú škálu produktov, od dámskeho a pánskeho oblečenia cez športové doplnky až po šperky a hodinky. Spoločným cieľom boli tieto body:

Ukázať zákazníkom produkty, ktoré zodpovedajú ich záujmom, aktuálnym potrebám a očakávaniam je možné vďaka zaznamenávaniu behaviorálnych dát každého návštevníka daného obchodu, obnovovaní ich nákupných ciest a predvídanie ich ďalších akcií, čo zase umožňuje vytvárať jednotlivé nákupné profily.

Aké widgety odporúčaní boli zvolené?

1. Hlavná stránka

2. Stránka kategórie

3. Stránka produktu

4. Stránka košíku

Prečo stojí to za to používať riešenie QuarticOn?

Účelom widgetu odporúčaní je:

Aké sú výsledky použitých riešení?

Zákazníkom internetového obchodu Lunzo.cz sa zobrazovali produkty, ktoré zodpovedali ich záujmom, súčasným potrebám a očakávaniam, čo vo výsledku viedlo k zvýšeniu ukazovateľov a k zlepšeniu nákupného procesu. Po implementácii riešenia navrhnutých spoločnosťou QuarticOn zaznamenávajú internetové obchody nárast predaja až o 15% a trojnásobné zapojenie zákazníkov. Vďaka použitiu algoritmov umelej inteligencie a strojového učenia systém presne zodpovedá potrebám každého užívateľa. To sa zase premieta do efektivity, dosiahnutia cieľov a výsledkov e-shopu.

Navigácia v článku

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Odoslaním správy súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov