Ostatné

Ďalšie zaujímavé články z oblasti marketingu pre e-shopy nájdete v tejto kategórii. Prečítajte si napríklad užitočné tipy pre komunikáciu so zákazníkmi alebo nápady, ako vylepšiť obsah na svojom e-shope.

Čo je SMS marketing a aké sú jeho úskalia?

Hoci by sa mohlo zdať, že moderné komunikačné platformy, ako napríklad WhatsApp či Telegram, vytlačili SMS na okraj záujmu, nie je to celkom tak. SMS môžu byť šikovným marketingovým nástrojom, najmä vtedy ak viete, ako a kedy ich použiť. Zistite, čo je to SMS marketing a ako ho využiť pre váš e-shop. Založte si nezáväzne vlastný testovací […]

Čítať celé

Diskusie k produktom v e-shope: dajte návštevníkom možnosť vyjadriť sa

Umožniť diskusiu k produktom priamo v e-shope je zaujímavým spôsobom, ako upútať pozornosť návštevníkov a prirodzene získavať hodnotný textový obsah. Zároveň môžete citeľne odľahčiť zákaznícku podporu. Ako pristupovať k diskusiám v e-shope, aké sú ich výhody a na čo by ste si mali dať pozor? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Umelá inteligencia zasahuje: viete, čo sú chatboty a aké využitie majú v e-shope?

Chatboty sú čoraz rozšírenejšie a určite ste sa už aj vy s nejakým komunikovali. Možno dokonca ani neviete, že ste mali „tú česť“ s umelou inteligenciou. Zistite, ako môžete využiť chatbota pri prevádzkovaní e-shopu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Čo je stránka 404, prečo by ste jej mali venovať pozornosť a ako sa dá využiť?

S kódom 404 sa už stretol prakticky každý používateľ internetu. Ide o chybovú stránku, ktorá sa zobrazí vždy, keď sa pokúšate dostať na neplatnú URL adresu alebo na podstránku, ktorá už bola medzičasom vymazaná. Vedeli ste však, že aj chybovú stránku 404 môžete využiť vo svoj prospech? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte […]

Čítať celé

Svätý Valentín žehná podnikaniu… a láske

Milujete Valentín alebo ho radšej ignorujete? Nech už je váš vzťah k sviatku zamilovaných akýkoľvek, určite by ste mu mali venovať pozornosť. Valentín vám totiž ponúka ďalšie možnosti, ako dostať vaše konverzie do ružových zelených čísel. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany […]

Čítať celé
newsletter

5 + 1 tipov ako na texty v newsletteroch

Zaujmite svojich odberateľov a pripravte im obsah, ktorý si radi prečítajú. Dizajnovo dokonalé šablóny totiž nemusia stačiť. Nemali by ste zabúdať ani na kvalitné texty v e-mailoch, ktoré toho môžu povedať viac ako dosť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov […]

Čítať celé

Akciové ceny: Ako s nimi pracovať a je to stále magické lákadlo pre zákazníkov?

Slová ako akcia pôsobia na zákazníkov priam magicky. Ak je určitý tovar v akcii, začne vzbudzovať pozornosť. Napokon, aj najväčšie e-shopy pravidelne organizujú rôzne výpredaje a s akčnými cenami aktívne pracujú. Prečo by akciové ceny nemali chýbať vo vašej marketingovej stratégii? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch