Marketing

Ani ten najlepší e-shop sa neobíde bez dobrého marketingu. Práve preto sme sa na neho zamerali a servírujeme vám články z najrôznejších marketingových odborov od PPC cez SEO až po sociálne médiá.

Nenechajte nakupujúcich zablúdiť: tipy, ako zlepšiť navigáciu v e-shope

Prehľadnosť e-shopu má priamy vplyv na mieru konverzií a už od momentu, ako začnete s budovaním e-shopu, by ste na ňu mali brať ohľad. Zjednodušene povedané, nemali by ste nechať návštevníka vášho online obchodu zablúdiť. Prinášame vám preto tipy, ako docieliť, že nakupujúci nájdu presne to, čo hľadajú. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte […]

Čítať celé

S obmedzeným rozpočtom štvornásobne zlepšili prirodzenú návštevnosť e-shopu

Chcete zvýšiť organickú návštevnosť svojho webu z Google vyhľadávania? V prípadovej štúdii si ukážeme, že niekedy, ako sa to podarilo pri e-shopoch Herbatica, môže stačiť len 100 € mesačne. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Šéf marketingu Radek prezradí, aké sú top doplnky (nielen) pre vianočnú sezónu.

Chcete byť pripravení na vrchol sezóny? Alebo dokonca „vždy pripravení“? Pozrite sa na záznam live streamu s našim Radkom Hudákom. Zistíte, aké doplnky vám pomôžu viac predávať a lepšie komunikovať so zákazníkmi. Neprehliadli ste niektorý z nich? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a […]

Čítať celé

Noví vs. vracajúci sa návštevníci: prečo by vás tento pomer mal zaujímať?

Webová analytika je disciplínou, ktorá by mala prirodzene zaujímať každého prevádzkovateľa e-shopu. Pomocou rôznych nástrojov sa totiž dokážete dostať k veľmi zaujímavým číslam, vďaka ktorým môžete e-shop posúvať vpred. Zamerali sme sa na to, prečo by vás mal zaujímať pomer nových a vracajúcich sa návštevníkov. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé
brand

Ako na jedinečný brand a e-shop, kam sa zákazníci budú radi vracať

Ako správne pretaviť jedinečnosť svojho brandu do e-shopu? Ako komunikovať príbeh brandu, jeho hodnoty a poslanie na svojom e-shope? Až odpovede na tieto otázky vám zabezpečia, že váš e-shop bude originálny, zapamätateľný a zákazníci sa naň budú radi vracať. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Čo prinášajú Rozšírené konverzie pre Google Ads?

Efektivita je heslom úspešného podnikania. V rámci efektivity vašich reklám na Google teraz môžete urobiť oveľa viac vďaka funkcii Rozšírené konverzie. V čom vám konkrétne pomôžu a ako ich začať používať? S naším prehľadom to zvládnete ľavou zadnou. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

Ako maximálne zabezpečiť Facebook účet?

Keby sme dali v tíme všetky ruky dohromady, stále by sa počet prstov nevyrovnal množstvu hacknutých účtov, o ktorých sme tento rok počuli. Ukážeme si, ako si zabezpečiť účet na Facebooku. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

8 tipov, ako písať e-maily zákazníkom a zvýšiť ich čítanosť

Šikovní obchodníci a marketéri považujú e-mail nielen za nevyhnutnosť pre biznis, ale aj za základný prvok ich marketingových a predajných kanálov. Poďme sa spoločne pozrieť ako písať e-maily tak, aby ich po doručení vaši zákazníci nehodili rovno do koša. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Správnym filtrovaním produktov k väčšej prehľadnosti a vyšším konverziám – ako na to?

Čím viac produktov v e-shope predávate, tým bude klesať jeho prehľadnosť. Ak návštevník u vás rýchlo nenájde čo hľadá, začne sa obzerať inde. Kameňom úrazu mnohých e-shopov sú nepoužiteľné alebo úplne chýbajúce filtrovanie produktov. Prečo je také dôležité, ako si ho premyslieť a nerobiť chyby? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo […]

Čítať celé
Michal Krutiš

Keď predaje v e-shope klesajú. Čo s tým?

Dostali ste sa do ťažkej situácie – váš e-shop má medziročne nižšie predaje alebo nerastiete tak, ako ste plánovali? Skrátka, žiadna veľká sláva? Preto treba začať o marketingovej stratégii uvažovať trochu inak. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch