Shoptet partnerský tím povedie Jan Krupica. S čím prichádza? 

Prepájať e-shopárov a e-commerce špecialistov a tiež budovať komunitu ľudí, ktorí platformu Shoptet perfektne poznajú a klientom pomáhajú. Taká je misia partnerského tímu Shoptetu, ktorý od januára vedie Jan Krupica. 

Shoptet Partneri sú kľúčoví nielen pre e-shopy, ale aj pre Shoptet. V dennodennej komunikácii je s nimi partnerský tím, ktorý do konca roka dočasne viedla Head of Onboarding Vendula Gregorová a od nového roku ho prevzal Jan Krupica. Obzreli sme sa spoločne za rokom 2024 a opýtali sa na ďalšie plány. Na čo sa môžu Shoptet Partneri tešiť v roku 2025? 

Vendy, aký bol pre partnerský tím Shoptetu rok 2024? 

Rok 2024 bol pre náš partnerský tím dosť dynamický, plný zmien, noviniek a aktivít, ktoré nám v nasledujúcich rokoch pomôžu vylepšiť partnerský program. Kľúčovou zmenou bolo, že tím partnershipu a zákazníckeho onboardingu budú fungovať oddelene. Partnershipu sa chceme naplno venovať, rozvíjať spoluprácu s našimi existujúcimi partnermi. Ale chceme budovať aj nové partnerstvá, preto potrebujeme posilniť tím a mať aj dedikovaného človeka, ktorý tím povedie. Pripravili sme stratégiu na nasledujúce 3 roky a začali revidovať naše interné procesy. 

Pracovali sme aj na budovaní komunity, zoznamovali sme partnerov s plánovanými produktovými novinkami, robili sme edukatívne stretnutia. Celkom sme usporiadali 8 partnerských stretnutí, štyri v Prahe a štyri v Bratislave. Zúčastnili sme sa rady zaujímavých e-commerce akcií, počnúc českým Reshoperom cez E-commerce day až po skvelé networkingové akcie na Slovensku ako napríklad Upterdam alebo Shopmasters. Mimochodom najbližšia akcia Shopmasters sa koná 13. 2. 2025, tentoraz opäť v Prahe, konkrétne v nových holešovických kanceláriách Shoptetu (pozn. Port7, Pod Dráhou 1637/6, budova E3). 

Prínos partnera je nielen v zručnostiach, ale aj skúsenostiach 

Honzo, vo svete e-commerce sa pohybuješ zhruba 8 rokov a máš skúsenosti so stovkami e-shopov na Shoptete. V čom podľa teba potrebujú e-shopy najviac pomôcť a akú rolu v tom môže hrať sieť partnerov a partnership tím Shoptetu, ktorý teraz vedieš? 

Veľa e-shopárov potrebuje nasmerovať v tom, čomu má / nemá v danej situácii zmysel sa primárne venovať. V tom pomôže práve profesionálny pohľad „zvonku“. Kvalitný partner dokáže e-shopárovi poradiť s tým, čo jeho e-shop potrebuje, a rovno mu s tým aj pomôcť. Tu to teda nie je iba o zručnostiach, ale aj skúsenostiach. Veľká väčšina našich partnerov disponuje oboma pretože Shoptet na trhu pôsobí už nejaký ten piatok. 

So Shoptetom si dlho spolupracoval práve ako Shoptet Partner. Čím konkrétne si sa zaoberal a v čom vidíš svoj presah? 

Viedol som malú agentúru zaisťujúcu plynulú migráciu e-shopu z iného e-shopového riešenia na Shoptet s následnou tvorbou celého e-shopu od A do Z. S klientmi sme potom nadväzovali dlhodobé spolupráce – týkali sa správy e-shopu, online marketingových aktivít a pod. Dá sa teda povedať, že som privoňal snáď ku všetkým odborom, ktoré so založením a prevádzkovaním e-shopu súvisia. 

Vhľad do toho, s čím sa partneri často stretávajú 

Veľkou výhodou je, že vieš, čo je pre partnerov dôležité a kam spoluprácu s partnermi zo strany Shoptetu posúvať. Čo nové chceš do Shoptetu priniesť? 

Trúfnem si povedať, že popri manažérskych skúsenostiach prinášam predovšetkým veľmi kvalitné know how. A to ako zo vzťahu partner/Shoptet, tak aj partner/klient. Mám teda vhľad do toho, s čím sa partneri často stretávajú, čo je super základ, na ktorom môžeme staviať vzájomnú spoluprácu. 

Prečo si sa rozhodol pre takú zmenu? 

Po 5 rokoch v agentúre som cítil, že potrebujem novú výzvu, v rámci ktorej by som svoje skúsenosti dokázal lepšie zúročiť a sám sa opäť o niečo posunúť. Zároveň to pre mňa nebol úplný krok do neznáma, pretože pred pár rokmi som už v Shoptete pracoval a teraz sa doňho vraciam s jasnou víziou. Tu som napokon načrtol aj v case study, na základe ktorej sa potom obe strany utvrdili, že z tejto spolupráce môžu vyplynúť naozaj veľké veci. 

Prezradíš aspoň niečo z toho, na čo sa budete v roku 2025 zameriavať a čo môžu očakávať partneri? 

Okrem optimalizácie interných procesov sa môžu na určité zmeny samozrejme tešiť aj partneri. Uvidíme, koľko toho stihneme tento rok, ale pôjde nám primárne o budovanie efektívnejšej spolupráce medzi partnermi a Shoptetom, aby z toho obe strany mohli ťažiť. Obe strany sú pre seba totiž navzájom dôležité. Môžem prezradiť, že partnerský program prejde celkom veľkou obmenou. Viem, že ide o celkom všeobecné informácie, ale detaily si zatiaľ nechám pre seba. Všetko ale budeme priebežne komunikovať a hlavne tvoriť na základe spätnej väzby práve od partnerov.  

Navigácia v článku

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Odoslaním správy súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov