Ako prevádzkovať e-shop

Ako na produktové fotografie? Buďte krok pred konkurenciou

Väčšina ľudí nakupuje očami. A to aj na e-shopoch, kde skrátka platí, že predáva skôr kvalita výrobku. Ako má vyzerať skvelá produktová fotografia a prečo vyskúšať aj 360° fotografie, vám poradia profesionálni fotografi. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

O čom písať na blog v predvianočných článkoch

Premýšľate, ako sa čo najlepšie pripraviť na Vianoce a ako prilákať čo najviac zákazníkov, ktorí vianočné darčeky tento rok nakúpia práve u vás? Pomôžte si blogom. Dáme vám pár užitočných tipov, ako na lákavý vianočný content. 🎄 Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé

Nenechajte nakupujúcich zablúdiť: tipy, ako zlepšiť navigáciu v e-shope

Prehľadnosť e-shopu má priamy vplyv na mieru konverzií a už od momentu, ako začnete s budovaním e-shopu, by ste na ňu mali brať ohľad. Zjednodušene povedané, nemali by ste nechať návštevníka vášho online obchodu zablúdiť. Prinášame vám preto tipy, ako docieliť, že nakupujúci nájdu presne to, čo hľadajú. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte […]

Čítať celé

Septembrové novinky

Shoptet tento rok oslávil 13. narodeniny! Keby to nebola e-shopová platforma, ale tínedžer, práve by si sadal do školských lavíc a otváral učebnicu matematiky. Lenže náš Shoptet je oveľa ďalej a už ovláda napríklad pokročilú štatistiku, ktorá je tu pre vaše e-shopy. Čo ďalšie sa naučil? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Praktické tipy, čo robiť ak niekto okopíroval váš e-shop alebo jeho časť

Inšpirovať sa v začiatkoch podnikania s e-shopom konkurenciou je relatívne bežné. Nie je však nič výnimočné, ak sa niekto rozhodne drzo skopírovať celý váš e-shop alebo jeho časť. Nielenže tým poruší vaše autorské práva, ale môže aj poškodiť vašu povesť. Zistite, čo môžete urobiť a ako sa brániť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Čo je „impostor syndrome” a ako vás môže ovplyvniť pri prevádzkovaní e-shopu?

Prenasleduje vás popri práci pocit nezaslúženého úspechu, vlastnej nekompetentnosti a cítite sa, že svoju prácu zďaleka neodvádzate tak dobre, ako by ste mohli? Ide o niektoré z príznakov, že trpíte tzv. impostor syndrómom. O čo ide a ako sa s ním vysporiadať? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany […]

Čítať celé

Augustové novinky

Leto sa prekotúlalo do svojej druhej polovice a my pre váš e-shop máme nové vychytávky, ktoré vám pomôžu hodiť starosti za klobúk a viac si užiť zvyšok prázdnin. Naša nová šablóna sa volá Samba podľa latinskoamerického karnevalového tanca, a tak jej urobíme miesto a necháme viesť pestrý sprievod našich noviniek. :) Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop […]

Čítať celé

Noví vs. vracajúci sa návštevníci: prečo by vás tento pomer mal zaujímať?

Webová analytika je disciplínou, ktorá by mala prirodzene zaujímať každého prevádzkovateľa e-shopu. Pomocou rôznych nástrojov sa totiž dokážete dostať k veľmi zaujímavým číslam, vďaka ktorým môžete e-shop posúvať vpred. Zamerali sme sa na to, prečo by vás mal zaujímať pomer nových a vracajúcich sa návštevníkov. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé
brand

Ako na jedinečný brand a e-shop, kam sa zákazníci budú radi vracať

Ako správne pretaviť jedinečnosť svojho brandu do e-shopu? Ako komunikovať príbeh brandu, jeho hodnoty a poslanie na svojom e-shope? Až odpovede na tieto otázky vám zabezpečia, že váš e-shop bude originálny, zapamätateľný a zákazníci sa naň budú radi vracať. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Čo prinášajú Rozšírené konverzie pre Google Ads?

Efektivita je heslom úspešného podnikania. V rámci efektivity vašich reklám na Google teraz môžete urobiť oveľa viac vďaka funkcii Rozšírené konverzie. V čom vám konkrétne pomôžu a ako ich začať používať? S naším prehľadom to zvládnete ľavou zadnou. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch