AI v zákazníckej starostlivosti. Na čo si dať pozor pri použití umelej inteligencie
Umelá inteligencia sa v oblasti zákazníckej starostlivosti využíva stále bežnejšie. Šetrí prácu aj čas a pomáha zefektívňovať a automatizovať procesy.
Umelá inteligencia sa v oblasti zákazníckej starostlivosti využíva stále bežnejšie. Šetrí prácu aj čas a pomáha zefektívňovať a automatizovať procesy.
V posledných mesiacoch Shoptet predstavil množstvo zaujímavých vylepšení, ktoré vám pomôžu v online podnikaní. Mnoho z nich vzniká aj na základe vašej spätnej väzby. Pripravili sme pre vás súhrn tých najdôležitejších aj s podrobným popisom, aby vám žiadna z nich neunikla. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením […]
Ak si chcem otvoriť e-shop a začať podnikať, musím spĺňať 3 základné podmienky pre začatie podnikania. Aké? A aké odvody a dane ma čakajú na začiatku podnikania s e-shopom?
Pokiaľ máte e-shop na Shoptete a zháňate peniaze na marketing, brigádnikov, expanziu alebo na väčšie skladové zásoby v predvianočnom období, už nemusíte do banky. Vďaka novej službe Shoptet Boost môžete jednoducho a bez zložitého papierovania získať pôžičku na podporu podnikania. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu […]
Zaberie vám príprava produktových popisov na e-shope veľa času? Čo tak skúsiť ich vytvoriť pomocou umelej inteligencie a nástroja Pobo Page Builder! Nachystáte tak kompletnú produktovú stránku – produktové texty aj samotné widgety.
Premýšľate, že zaradíte e-mailing do marketingovej stratégie svojho e-shopu? Ako ale začať?
E-mailing by mal patriť medzi hlavné piliere marketingovej stratégie každého e-shopu. Je totiž jedným z najvýznamnejších zdrojov tržieb. Dokáže vám prinášať pôsobivé výsledky, dokonca aj počas budovania databázy od nuly.
Ukážeme vám nástroje, ktoré zaistia, aby váš tohtoročný Black Friday skončil v čiernych a nie v červených číslach. Predstavíme tohtoročnú novinku na Shoptete – zľavy typu 1+1 zdarma, 2+1 zdarma – a na koniec odporučíme aj ďalšie funkcie, ktoré v čierny piatok využijete, aj keď zľavy nie sú vašim hlavným ťahákom.
Každý dobrý obchodný vzťah vychádza zo zmluvy. Čo v prípade, ak máte stovky (tisícky?) zákazníkov? Budete s každým podpisovať zmluvu? Sotva. Riešením sú všeobecné obchodné podmienky (VOP). Na čo si dať pri ich tvorbe pozor? Poďme sa pozrieť na 10 dôležitých bodov, ktoré si pre vás pripravila renomovaná právnická kancelária MATHISON legal. Autor článku MATHISON legal […]
Šablónové riešenie alebo vývoj e-shopu na mieru? Medzi týmito dvoma alternatívami existuje obrovská priepasť, ktorú sa snaží vyplniť služba Shoptet Premium. Po takmer dvojročnom pôsobení v Česku hlási Premium oficiálny vstup aj na slovenský trh. Poďme sa pozrieť na to, čo Premium ponúka, aké sú jeho ambície na Slovensku, a pre koho môže byť táto […]