Prichádza obdobie, ktoré je pre e-commerce jedným z najviac vzrušujúcich. Čakajú nás akcie ako Black Friday, Cyber Monday, Mikuláš a výpredaje. Zákazníci sú pripravení počas týchto krátkodobých akcií míňať, ste ale na tieto akcie pripravení vy?
Majitelia e-shopov, pripravili sme pre vás sprievodcu, ktorý vás prevedie krok za krokom prípravou na akúkoľvek krátkodobú zľavovú akciu (1-7 dní). Pokiaľ sa ním budete riadiť, môžete sa spoľahnúť, že na nič nezabudnete, vyhnete sa zbytočnému stresu a hlavne vyťažíte z každej akcie maximum!
TIP: S predvianočným šialenstvom treba dopredu počítať. Naplniť sklady a najať si brigádnikov ako posily nestačí! Prečítajte si, ako dostať z vianočného obdobia maximum.
Krátkodobé zľavové akcie sú ideálnym spôsobom, ako zaujať zákazníkov a prinútiť ich k nákupu. Biznis by na takýchto zľavových akciách stáť určite nemal, ale keď už sa rozhodnete nejakú pre svojich zákazníkov nachystať, mali by ste sa tiež správne pripraviť.
Čo taká príprava zahŕňa? A ako z nej získať maximum? Rozdiel medzi úspešnou a priemernou akciou je v tom, ako ju ako majiteľ e-shopu odriadite.
Je frustrujúce vidieť dobre prepracovanú reklamu s atraktívnou zľavou, napr.: ZĽAVY X+Y, kde však po kliknutí na web nenájdete o zľave žiadnu zmienku. Zákazník sa naštve a odíde.
Aby sa vám táto situácia nestala, vytvorili sme pre vás checklist so zoznamom krokov, ktoré by ste mali urobiť vždy, keď vám len napadne slovo „AKCIA“. Všetky položky si zrejme nebudete môcť z mnohých rôznych dôvodov odškrtnúť, ale čím viac toho zvládnete, tým úspešnejšia vaša akcia bude. Poďme na to!
Stiahnite si checklist, ktorý sme pre vás pripravili, ako obrázok alebo ako PDF na odkaze tu. Vybrať si môžete z tmavej alebo svetlej verzie.
Z našej skúsenosti vieme, že je veľký rozdiel, keď sú akcie plánované s predstihom. Pokiaľ je to možné, dopredu si rozplánujte harmonogram akcií, ktorých sa budete chcieť zúčastniť. Vždy je lepšie termíny flexibilne meniť ako sa snažiť všetko pripraviť na poslednú chvíľu.
Môže byť až prekvapujúce, koľko času a úsilia vyžaduje príprava krátkodobej zľavovej akcie, ktorá trvá len niekoľko dní, niekedy dokonca len niekoľko hodín. V Socials veríme na príslovie: ,,Pripraveným šťastie praje!”.
Na záver by sme radi zdôraznili, že o úspechu rozhoduje vaša konkrétna ponuka. Môžete mať všetko perfektne pripravené, ale pokiaľ zákazníci nájdu lepšiu ponuku u konkurencie, vaša zľavová akcia nedosiahne vytúžený výsledok.
Napísať komentár