Ako Shoptet Kampane prispeli k rastu tržieb e-shopu vikio.cz a pomohli zefektívniť jeho marketing

E-shop vikio.cz predáva produkty z oblasti nábytku. Presné cielenie reklám je preň kľúčové – najmä kvôli vysokej konkurencii v segmente. Majiteľ e-shopu sa rozhodol vyskúšať Shoptet Kampane. Ako prebiehalo ich testovanie a prečo sú dnes kľúčovým prvkom marketingovej stratégie?

Shoptet Kampane sú produkt od Shoptetu, ktorý už využívajú stovky e-shopov v Česku. Aké výsledky môžu priniesť? A ako môže v praxi vyzerať ich testovanie a fungovanie? O svoje skúsenosti sa podelil Jiří Kuneš z e-shopu vikio.cz.

Nasadenie automatizovaných kampaní v e-shope Vikio

Spočiatku si vo vikio.cz kampane nastavovali svojpomocne.
„Prvé výsledky neboli zlé – PNO sa držalo okolo 15 %, reklamy prinášali návštevníkov aj objednávky. Ale cítili sme, že nám chýba stratégia a kapacita venovať sa tomu naplno. Preto sme sa obrátili na Shoptet, aby sme výkon kampaní ešte zlepšili,“ hovorí majiteľ e-shopu Jiří Kuneš.

Postupne prestali byť Shoptet Kampane len jedným z ďalších marketingových kanálov a stali sa kľúčovým prvkom celej stratégie. Doplnili ich e-mailing a komunikácia na sociálnych sieťach, čím vznikol silný marketingový mix. Vďaka úpravám priamo v Kampaniach a rozšíreniu o ďalšie nástroje sa nakoniec podarilo dosiahnuť vynikajúci výsledok – PNO iba 5 %.

Aké odporúčania od Shoptetu klient dostal?

Výsledky Shoptet Kampaní

Výkon v čase:

3 hlavné prínosy pre e-shop

„Po úvodnej konzultácii sme si s klientom vikio.cz spoločne ujasnili ciele, rozpočty a kľúčové kategórie, na ktoré má zmysel sa zamerať. Následne sme rozpracovali jednotlivé kroky. Pomohli sme upraviť reklamné texty a bannery. Zapracovali sme konkurenčné výhody a call to action. Cieľom bolo zdôrazniť hlavné benefity produktov a zároveň pôsobiť ľudsky, dôveryhodne a výstižne. Zrevidovali sme aj popis samotného e-shopu, pretože aj ten hrá dôležitú úlohu v reklamnej platforme Shoptetu,“ komentuje Jiří Tomek, Success Manager Shoptet.

Výsledky Shoptet Kampaní po úpravách

„Pri kampaniach je dôležité postrážiť si bannery a jednotu vizuálneho štýlu v systéme, kontrolovalo sa tiež načítavanie a zobrazovanie. Výsledok? Zvýšila sa nielen vizibilita reklám, ale aj dôveryhodnosť značky. Reklamy pôsobia profesionálne a podporujú celkový brand e-shopu,“ dodáva Jiří Tomek.

Spolu s klientom tiež identifikovali produkty s vysokou maržou a zároveň dobrým konverzným potenciálom. Naopak, vylúčili tovar s nízkou skladovosťou alebo pomalou rotáciou. Kampane tak prečistili a zacielenie zefektívnili. Vďaka tomu sa rozpočet začal využívať maximálne efektívne. Prinieslo to výrazný nárast návštevnosti aj objednávok a hlavne stabilný rast pri zachovaní výborného PNO. Peniaze sa tak investujú tam, kde skutočne generujú zisk.

Čo e-shopu Shoptet Kampane prinášajú

Hodnotenie zo strany klienta

„Máme teraz nastavenú jasnú výkonnostnú stratégiu, zameranú na návratnosť investície. Výhodou je aj to, že máme konzistentný vizuálny štýl a silnejšiu značku,“ uzatvára spokojne Jiří Kuneš z e-shopu vikio.cz.

Tipy pre e-shopy

Chcete Shoptet Kampane vyskúšať? Alebo ich testujete, vidíte v nich potenciál, ale chýba vám stratégia, technické know-how či kapacita? Využite e-mail konzultant@shoptet.cz.

Konzultácia vám pomôže:

Navigácia v článku

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Odoslaním správy súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov