Májové novinky

Bozk pod čerešňou je spojený s prvým májom. Marketing je zasa čoraz viac spájaný s dátami. A ak sa váš online marketing riadi práve pomocou dát, potešia vás naše májové novinky, v ktorých nájdete nielen novinky z marketingu.

Spustili sme Facebook Conversions API

Riadi sa váš marketing dátami? Tie totiž zohrávajú stále väčšiu úlohu a jeden zo spôsobov ako ich zbierať je práve cez Facebook Conversions API (skrátene CAPI). A čo je CAPI? V jednoduchosti, na váš e-shop príde návštevník, prezrie si pár stránok, možno u vás nakúpi, a možno sa u vás zdrží sekundu a hneď odíde. 

CAPI dáta o tomto pohybe používateľov posiela na Facebook server, na ktorom beží váš e-shop. Vďaka tomu dokáže: 

Zmeny, ktoré so sebou priniesol nový systém od Apple, podľa odborníkov znamenajú nevyhnutnosť používania CAPI. Viac o tom, čo je Facebook Conversions API, čo prináša, ale aj ako ho správne nasadiť na vašom e-shope, sa dozviete v našom špecializovanom článku:

Shoptet Univerzita

Ak chcete, aby vaše podnikanie napredovalo, dvere našej Shoptet Univerzity sú otvorené. Nebojte sa, v našej Univerzite sa známky nerozdávajú, iba nové vedomosti. Hodnotiť vás budú až zákazníci, ktorí navštívia váš e-shop. A aby bolo hodnotenie čo najlepšie, každý mesiac pre vás pripravujeme nové odborné články a tipy z praxe.

Sme radi, že našu Univerzitu využívate! Ak ju ešte nepoznáte, pozrite na ňu vo svojej administrácii pod ikonku čiapky 🎓 v hornej lište vedľa zvončeka.

Nové doplnky

Tento mesiac si môžete vyberať z mnohých doplnkov, ktoré pomôžu vášmu podnikaniu. Doručujte vaše zásielky cez Slovenskú poštu alebo dajte vášmu e-shopu nový vzhľad.

Boldem

Informujete vašich zákazníkov o novinkách? Alebo len o tom začínate uvažovať? Boldem zvládne e-mailové kampane, SMS marketing a online komunikáciu. V e-mailovej komunikácii môžete využiť rôzne predefinované automatizácie, ale aj intuitívny editor, kde si vlastnú kampaň naklikáte do pár minút.

BulkGate

Dajte vedieť vašim zákazníkom o stave ich objednávok, cielene propagujte vaše produkty a využívajte personalizáciu cez Viber a SMS bránu. Rovnako môžete využívať notifikácie aj vy a mať pod palcom dôležité udalosti na vašom e-shope – vznik novej objednávky, alebo zmenu stavu skladových zásob.

FAVI Extra

Ak pre predaj nábytku využívate FAVI katalóg, zapojte sa do programu FAVI Extra, kde zbierate recenzie na produkty umiestnené práve v tomto katalógu. S doplnkom získate taktiež umiestnenie na vyšších pozíciách vo FAVI a kladne hodnotené produkty budú prednostne komunikované cez FAVI marketing.

Šablóna Pearl

Na základe feedbacku používateľov prinášame nový dizajn pre váš e-shop, ktorý je jednoduchý, prehľadný a ľahko nastaviteľný. Nájdete tu rozšírené vyhľadávanie a rôzne individuálne úpravy. Vzhľadovo poteší e-shopy, ktoré ponúkajú fashion sortiment, ale hodí sa aj pre e-shopy so stredným až väčším množstvom produktov.

Slovenská pošta

Ponúknite vašim zákazníkom možnosť vybrať si zo siete najväčšieho dopravcu – Slovenskej pošty. K dispozícii budú mať všetky pobočky, BalíkoBoxy a doručenie domov. Rovnako môžete využiť aj plnohodnotné napojenie na Balíkobota, generovanie exportu a generovanie podacích čísel pre zásielky.

Nasadili sme 2 priania z roadmapy

– Priorita pre súvisiace a podobné produkty

Z našej roadmapy sme vybrali želanie, ktoré sa v prianiach našich e-shopárov objavovalo najčastejšie – priorita pre súvisiace a podobné produkty. Staré riešenie si pri prioritizácii produktov vyžadovalo produkty odstrániť a pridať ich znovu. Teraz túto prioritu určíte jednoducho pomocou funkcie drag&drop.

Toto vylepšenie môžete využiť aj pri výmene produktu, napríklad z dôvodu ukončenia predaja. Import produktov sme ošetrili tak, že sa vytvorí spätná väzba a priorita, aj keď je produkt v súbore umiestnený ako posledný. Prioritu môžete využiť aj pre darčeky, ktoré sú pripojené k produktu.

– Pop-up okno s možnosťami doručenia na produktovej stránke

Na stránke produktu je možné nechať zobraziť odkaz „Možnosti doručenia“ a následne pop-up okno, kde budú uvedené jednotlivé možnosti dopravy, ktoré ponúkate. Váš zákazník bude rovno vedieť, aké prepravné služby má na výber a koľko ho budú stáť

Ako to vyzerá v praxi? Pozrite sa na https://multi.shoptet.com/ alebo na https://classic.shoptet.sk/.

Ponuka doručenia je dynamická, zákazníkovi sa zobrazia len tie možnosti, ktoré by sa zobrazili v košíku po pridaní daného tovaru. Vďaka tomu nebudete zákazníkom ponúkať nerelevantnú dopravu, ak je napríklad nejaký dopravca obmedzený váhou alebo atypickým produktom.

Vyskakujúce okno s možnosťami dopravy si teraz môžete pridať aj do vášho e-shopu. Jednoducho si ho nastavte na stránke Nastavenia>Produkty>Zobrazenie>Možnosti dopravy.

V apríli sme pre vás vylepšili

Aktuálne sme v Shoptet Pay spustili inline platobnú bránu, vďaka ktorej vaši zákazníci nebudú pri platení nikam presmerovaní, pretože sa platobná brána vykreslí priamo vo vašom e-shope. Ako to v praxi vyzerá si môžete vyskúšať tu ➡️ demo.shoptetpay.com.

Pre vašich zákazníkov sme pridali tiež platbu Apple Pay, ktorú nájdu priamo v nákupnom košíku. Všetky informácie o Shoptet Pay nájdete aj na stránkách našej Podpory Shoptet Pay.

Do nastavenia doplnku Heureka sme pridali možnosť nezobrazovať produkt v košíku alebo ho nezobrazovať na Heureke vôbec. Teraz je možné tieto hodnoty nastaviť cez export a import, čo vám ušetrí čas s klikaním po jednotlivých produktoch a celé nastavenie môžete urobiť hromadne.

V tejto časti produktu máte tiež možnosť zadávať hodnotu CPC. Teraz v týchto poliach neukladáme nulu, ktorú Heureka považuje za nesprávnu. Nezabudnite, že aj cez export a import môžete tieto hodnoty hromadne nastaviť alebo využiť Automatické importy, ktoré potom tieto hodnoty denne aktualizujú.

Aktualizovali sme remarketingový aj konverzný kód po odsúhlasení cookies pre doplnok Srovname. Pridali sme ďalší spôsob odovzdávania informácií o súhlase s cookies do GTM, a to pomocou dátovej vrstvy. Tú môžu využiť jednak vývojári doplnkov, ale aj vy všetci, ktorí viete pracovať s GTM.

Navigácia v článku

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním správy súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov