Ako na podnikanie

Ako sledovať ceny konkurenčných e-shopov a oplatí sa to vôbec?

Cena je silným predajným argumentom a veľa nakupujúcich má prirodzenú túžbu nakúpiť si čo najvýhodnejšie. Znamená to však, že je vždy najdôležitejšie predávať za najnižšie ceny? Ako popri tom udržať krok s konkurenciou a prečo sa nenechať strhnúť do cenovej vojny? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Ako efektívne využiť video marketing na propagáciu produktov?

Lepšie ako stokrát počuť, je raz vidieť. O to viac, ak ide o pekne spracované video, ktoré urobí dojem, bude pre diváka hodnotné a vyvolá emóciu. Ako začať s video marketingom a ako ho môžete využiť na propagáciu a prilákať nových návštevníkov do vášho e-shopu? Spôsobov je veľa a s dobrými videami ľahko prerazíte. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte […]

Čítať celé

Užitočné tipy, ako získať návštevnosť so začínajúcim e-shopom

Založili ste si e-shop a po čase zisťujete, že ho vlastne nikto ani nenavštevuje a na počítadle návštevnosti pribúdajú akurát tak vaše vlastné návštevy? Nejde o nič výnimočné. Budovaniu návštevnosti v e-shope je potrebné pravidelne venovať čas. Poradíme vám, ako začať. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé

5 tipov, ako vybudovať e-shop, ktorému budú ľudia dôverovať

Vybudovať dôveryhodný e-shop je základným predpokladom úspechu. Získať si dôveru v očiach návštevníkov vášho e-shopu však nejde zo dňa na deň. Pripravili sme pre vás 5 tipov, vďaka ktorým sa nákupy vo vašom e-shope nebudú spájať s obavami. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany […]

Čítať celé

12 rokov bojovali o prežitie. Dnes má rodina Žufánkovcov alkoholový lovebrand

Liehovar Žufánek oslávil 20. narodeniny a hoci dnes patrí k najväčším českým lovebrandom a jeho fľaše stretnete aj v tých najlepších baroch v Singapure alebo Austrálii, začiatky mali veľa krušné. Dvanásť rokov sa rodina Žufánkovcov pohybovala na hranici bytia a nebytia. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením […]

Čítať celé

Čo je model See Think Do Care a ako vám pomôže pri prevádzkovaní e-shopu?

Venujete sa marketingu svojho e-shopu svojpomocne? Zrejme ste už narazili na frameworky, ktoré pomáhajú pri zostavovaní a vyhodnocovaní marketingovej stratégie. Jedným z nich je See Think Do Care, ktorý si nachádza uplatnenie najmä pri online projektoch, vrátane e-shopov. Ako ho využiť a v čom vám pomôže? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Ako si poradiť so zákazníkmi, ktorí si nepreberú dobierku?

Nepreberači dobierok – toto pomenovanie medzi prevádzkovateľmi e-shopov zľudovelo a označuje tých, ktorí si objednajú tovar s platbou na dobierku a následne si ho nevyzdvihnú. Skôr či neskôr sa s nimi stretne každý, ktorý ponúka dobierku ako spôsob platby za tovar. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ako si ušetriť peniaze aj starosti. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop […]

Čítať celé

Analýza konkurencie: prečo sa oplatí a akých chýb sa pri nej vyvarovať?

Vedeli ste, že od vašich konkurentov sa môžete mnohé naučiť? Analýza konkurencie je spôsobom, ako si zodpovedať mnohé otázky, ktoré vám umožnia posunúť váš biznis ešte ďalej. Ako analyzovať konkurenciu, prečo svojim konkurentom vôbec venovať čas a akým spôsobom vám kvalitná analýza konkurencie pomôže v podnikaní? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch