e-shop

Konkurencia pre riešenia na mieru? Shoptet Premium prichádza na slovenský trh

Šablónové riešenie alebo vývoj e-shopu na mieru? Medzi týmito dvoma alternatívami existuje obrovská priepasť, ktorú sa snaží vyplniť služba Shoptet Premium. Po takmer dvojročnom pôsobení v Česku hlási Premium oficiálny vstup aj na slovenský trh. Poďme sa pozrieť na to, čo Premium ponúka, aké sú jeho ambície na Slovensku, a pre koho môže byť táto […]

Čítať celé

Októbrové novinky

Počas septembra sme pracovali na novinkách, ktoré našim e-shopárom uľahčia prácu nielen počas najnáročnejšej sezóny v roku. Zoznámte sa s tou najdôležitejšou –⁠ Prepojenie s bankou, ktoré pomôže párovať objednávky s platbami. Ďalšie produktové vylepšenia, napríklad Parametrických kategórií, nájdete v našich novinkách. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu […]

Čítať celé

S obmedzeným rozpočtom štvornásobne zlepšili prirodzenú návštevnosť e-shopu

Chcete zvýšiť organickú návštevnosť svojho webu z Google vyhľadávania? V prípadovej štúdii si ukážeme, že niekedy, ako sa to podarilo pri e-shopoch Herbatica, môže stačiť len 100 € mesačne. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

8 tipov, ako písať e-maily zákazníkom a zvýšiť ich čítanosť

Šikovní obchodníci a marketéri považujú e-mail nielen za nevyhnutnosť pre biznis, ale aj za základný prvok ich marketingových a predajných kanálov. Poďme sa spoločne pozrieť ako písať e-maily tak, aby ich po doručení vaši zákazníci nehodili rovno do koša. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé