Ako robiť marketing na Facebooku a Instagrame v roku 2023?

Nazrite do mysle Meta Business Partnera a porozumejte dlhodobej e-shop stratégii, ktorú využíva na Facebooku a Instagrame. Zistite, prečo práca na jednotlivých stratégiách dáva zmysel aj v roku 2023 a inšpirujte sa konkrétnymi tipmi, ktoré môžu pomôcť naštartovať predaje aj na vašom e-shope.

Ak to s e-shopom myslíte vážne, tak vás určite zaujíma ako prepájať tvorbu kvalitného obsahu so stratégiou Meta alebo Google reklamy. Počuli ste už o cielení na podobné publikum ale nemáte vlastnú skúsenosť? Dajú sa na tom postaviť úspešné kampane s navýšeným rozpočtom? Alebo sa trápite s reklamnými kampaňami, ktoré nefungujú a vytvárajú stratu? Čo si všímať a ako to opraviť, dá sa to vôbec?

1. Využitie platených kampaní na Facebooku a Instagrame

Platené kampane pre ľudí, ktorí o nás ešte nevedia (studené publikum)

Na dlhodobý úspešný predaj a rast firmy potrebujeme mať funkčné kampane, ktoré chodia do davu a vyberajú z neho stále nových ľudí, ktorí o nás ešte nepočuli a práve v tomto momente majú danú potrebu alebo záujem.

Facebook a Instagram používa každý, čo nám dáva príležitosť robiť propagáciu pre značne veľkú časť trhu a za rozumné peniaze.

Aké predajné kampane robiť pre ľudí, ktorí nás už pár krát videli, klikli, pár krát navštívili náš e-shop ale zatiaľ nenakúpili? (stredne teplé publikum)

Aké predajné kampane robiť pre ľudí, ktorí už v minulosti nakúpili? (teplé publikum)

Neviete nájsť vhodný zdroj inšpirácie na tvorbu obsahu na FB a Instagram? Lámete si hlavu nad tým aké príspevky uverejňovať?

2. Definujme si zákazníka a ponúknime mu obsah, ktorý hľadá

3. Pozerajte sa na svoj e-shop očami zákazníka

Samozrejme toto je len niekoľko tipov, ktoré môžete využiť pri práci so svojimi sociálnymi sieťami. Plnú verziu článku nájdete v našej Shoptet Univerzite. Dozviete sa tam napríklad to, ktoré metriky si na sociálnych sieťach ustrážiť a čo robiť v prípade, že sa kampaniam nedarí.

Navigácia v článku

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Odoslaním správy súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov