Marketing

Ani ten najlepší e-shop sa neobíde bez dobrého marketingu. Práve preto sme sa na neho zamerali a servírujeme vám články z najrôznejších marketingových odborov od PPC cez SEO až po sociálne médiá.

Ako si poradiť so zákazníkmi, ktorí si nepreberú dobierku?

Nepreberači dobierok – toto pomenovanie medzi prevádzkovateľmi e-shopov zľudovelo a označuje tých, ktorí si objednajú tovar s platbou na dobierku a následne si ho nevyzdvihnú. Skôr či neskôr sa s nimi stretne každý, ktorý ponúka dobierku ako spôsob platby za tovar. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ako si ušetriť peniaze aj starosti. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop […]

Čítať celé

Vstúpte do kráľovstva contentu: Ako na obsahový marketing?

Content – jedno z najpoužívanejších slov v digitálnom svete. V dnešnej dobe, kedy ľudia všetky odpovede na svoje otázky hľadajú prostredníctvom Google, dokáže content marketing významným spôsobom napomôcť vášmu biznisu. Ako sa ale nestratiť v hromade internetového balastu a vybočiť z davu? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

Strasti a slasti video marketingu

Videá vládnu svetu. Zvyšujú dôveryhodnosť a predávajú. Správne zvolený video marketing dokáže cieliť presne tam, kde to má pre vašu značku zmysel. Už dávno neplatí, že na video reklamu potrebujete niekoľkotisícový rozpočet. Objavte nové formáty a trendy vo video marketingu, ktoré vašu značku posunú vpred. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Ako riešiť reklamácie a vratky v e-shope k spokojnosti zákazníkov?

Reklamácie a vratky, pri týchto slovách často nabehnú najmä začínajúcim prevádzkovateľom e-shopov vrásky na čele. Pri prevádzke e-shopu sa im však nevyhnete a tak je s nimi potrebné nielen počítať, ale tiež im prispôsobiť procesy. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ako reklamácie a vratky zvládať lepšie. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Ako na propagáciu e-shopu z pohľadu SEO?

Tajomstvom úspechu elektronického obchodu je neustále získavanie relevantných návštevníkov. Jeden z nákladovo najefektívnejších spôsobov, ako osloviť používateľov prostredníctvom elektronického obchodu je vhodne stanovená SEO stratégia. Poďme sa pozrieť ako na to. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Prečo je obsahová stratégia dôležitá aj pre váš e-shop a ako ju vytvoriť?

Tvrdenie „obsah je kráľ“ už mnohí považujú za marketingové klišé. Hoci je bezpochyby pravdivé, zďaleka nie je jedinou ingredienciou potrebnou na to, aby ste sa so svojím obsahom presadili v online prostredí. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Môže logo pomôcť vášmu e-shopu?

Môže, znie odpoveď.  A tu by sa mohol článok aj končiť, lebo otázka je zodpovedaná. Je však veľmi pravdepodobné, že sa vám žiada fundovanejšie vysvetlenie, nielen holá veta. Poďme si teda povedať niečo o logu a vizuálnej identite. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany […]

Čítať celé

TOP 12 SEO faktorov (On-Page a Off-Page) nielen pre e-shopy

Organické vyhľadávanie býva jedným z hlavných kanálov generujúcich návštevnosť na e-shope. Hoci algoritmus Googlu je stále trochu záhadný, máte dosť známych možností, ako sa dostať na popredné pozície. Aké faktory SEO by ste mali riešiť, aby ste boli úspešní? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Základy práce s Google Search Console

Google Search Console (GSC) je bezplatný nástroj od spoločnosti Google, ktorý pomáha sledovať, udržiavať a vyhodnocovať ako si váš web stojí vo výsledkoch vyhľadávania Google. Tento nástroj vám pomôže dozvedieť sa viac o tom, ako Google nahliada na váš web. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu […]

Čítať celé

Neznáme príbehy úspešných e-shopárov

Ako ste si už počas čítania knihy mohli všimnúť, za mnohými značkami sa ukrýva naozaj zaujímavý príbeh a inak tomu nie je ani v Shoptete. Na našej platforme fungujú desiatky tisíc e-shopov a nie sú to iba prázdne štatistiky, skrýva sa za nimi kopec driny, ale taktiež množstvo splnených podnikateľských snov. Títo podnikatelia začínali často […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch