Marketing

Ani ten najlepší e-shop sa neobíde bez dobrého marketingu. Práve preto sme sa na neho zamerali a servírujeme vám články z najrôznejších marketingových odborov od PPC cez SEO až po sociálne médiá.

Chcete zvýšiť konverzie vášho e-shopu? Vyskúšajte A/B testovanie

Pozrite sa pod pokrievku webu vášho e-shopu a zistite, čo ovplyvňujte vašich zákazníkov pri nákupe. Vďaka A/B testovaniu spoznáte správanie vašich zákazníkov, ich potreby a preferencie, čo vás privedie k vyšším konverziám a lepšiemu používateľskému zážitku. Ako na to? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Základy práce s Google Analytics: používajte atribučné modely, funkciu výkon produktu a robte si poznámky – 3. diel

Nástroj Google Analytics vám umožňuje ponoriť sa do štatistík naozaj hlboko. Zameriame sa preto na možnosti používania atribučných modelov, funkciu výkonu produktu a aby ste sa v tom všetkom nestratili, ukážeme vám, ako si zapisovať poznámky do štatistík. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany […]

Čítať celé

7 tipov, ako pripraviť sociálne siete e-shopu na Vianoce

Vianoce sú pre drvivú väčšinu e-shopov najnáročnejším a zároveň najúspešnejším obdobím v roku. Chcete z nich vyťažiť čo najviac? Potom nezabudnite zapojiť sociálne siete. Poradíme vám, ako na to. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Vianoce sa blížia! Sú vaše PPC kampane pripravené?

Vianoce a predvianočné obdobie sú časom, kedy má žatvu väčšina e-shopov. Počet objednávok rastie, tržby stúpajú a obchodníci si mädlia ruky radosťou, ako im všetko krásne šliape. Aj vám by sa podobný scenár páčil? Ak áno, máme pre vás pár tipov. Nepodceňujte včasnú prípravu Začnite svoje vianočné kampane plánovať s predstihom. Naháňať všetko až na […]

Čítať celé

Začíname s influencer marketingom: Ako funguje a v čom vám pomôže?

Influencer marketing sa vo svete teší čoraz väčšej obľube. Prečo je to tak a kto je vlastne influencer? Zistite, prečo sa spolupráca s nimi vyplatí a ako môžu pomôcť vašej značke. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

5 tipov ako vylepšiť newsletter

E-mailing patrí dlhodobo medzi jeden z najefektívnejších nástrojov marketingovej komunikácie. Ako by mal vyzerať newsletter, ktorý vašich zákazníkov zaujme? Prečítajte si našich 5 tipov, ktoré vám e-mailovú komunikáciu pomôžu vylepšiť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Čo je bounce rate, ako ho vyhodnocovať a znížiť?

Bounce rate je metrika, ktorá vám napovie, ako sa darí jednotlivým podstránkam vášho e-shopu. Môže byť zároveň signálom, že niečo je potrebné vylepšiť. Pozrime sa na to, ako bounce rate vyhodnocovať a aké opatrenia môžete urobiť na to, aby ste túto hodnotu udržali čo najnižšie. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: […]

Čítať celé

Ako ovplyvní príchod iOS 14.5 slovenské e-shopy?

Minulý rok v októbri Apple spôsobil nemalý rozruch. S príchodom iOS 14 malo prísť výrazne obmedzenie sledovania používateľov, ktoré zasiahne všetky reklamné systémy. Túto novinku, ktorú Apple nazýva AppTrackingTransparency framework, sme ale nakoniec zaznamenali až v posledných týždňoch, s vydaním iOS 14.5. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch