Blíži sa jedno z najvyťaženejších e-commerce období v roku. Black Friday a Cyber Monday odštartujú nákupnú horúčku, ktorá potrvá až do Vianoc. Ste pripravení prilákať zákazníkov, hladných po zľavách, práve do vášho e-shopu? S našimi novinkami to bude jednoduché. Pozrite sa, čo sme si pre vás pripravili.
Ako vyťažiť čo najviac z nadchádzajúceho Black Friday? A zároveň si zachovať pred zákazníkmi tvár nevytváraním zliav umelým navyšovaním cien a aj tak skončiť v plusových číslach? V článku Ako využiť Black Friday pre rast vlastného e-shopu nájdete 5 rád, ako si správne nastaviť zľavy vzhľadom na vaše očakávania. Na záver nájdete tipy, ako pomocou nástrojov vo vašom shoptete nestratiť počas Čierneho Piatku hlavu a naopak si získať na jeho konci spokojných zákazníkov.
Ak chcete aby vaše podnikanie napredovalo, dvere našej Shoptet Univerzity sú otvorené. Nebojte sa, v našej Univerzite sa známky nerozdávajú, iba nové vedomosti. Hodnotiť vás budú až zákazníci, ktorí navštívia váš e-shop. A aby bolo hodnotenie čo najlepšie, každý mesiac pre vás pripravujeme nové odborné články a tipy z praxe.
Sme radi, že našu Univerzitu využívate! Ak ju ešte nepoznáte, pozrite na ňu vo svojej administrácii pod ikonku čiapky 🎓 v hornej lište vedľa zvončeka.
Chcete dať vášmu e-shopu novú tvár? Alebo si chcete uľahčiť riadenie vášho e-shopu a sústrediť sa hlavne na jeho chod a propagáciu? A ak ako bonus chcete rozdávať bonusy vašim verným zákazníkom, naše nové doplnky sú tu pre vás.
Šablóna Venus ponúka kompletne nový dizajn pre celý váš e-shop, vrátane všetkých podstránok, na ktoré sa môže zákazník dostať. Môžete si vybrať medzi tmavým a svetlým módom a pre pohodlný používateľský zážitok je šablóna plne responzívna na všetkých zariadeniach.
Vernostný systém je v modernom e-shope štandardom. Vytvorte si vlastný bonusový systém na mieru, tak ako pre registrovaných, tak aj pre neregistrovaných zákazníkov. Motivujte tak zákazníkov, aby sa k vám vrátili a opakovane nakúpili vo vašom e-shope.
Ak nechcete udržiavať vlastný sklad produktov, posielať a fyzicky vybavovať objednávky, využite doplnok Fulfillment.cz. Skladovanie a rozosielanie jednoducho necháte na partnerských skladoch a môžete využívať aj nákup produktov od vybraných B2B partnerov a dropshipping.
Vo feede pre Heureku sme pridali „rozšírenú záruku“. Tá sa objaví v tagu “ EXTENDED_WARRANTY “ a pridá sa vo chvíli, keď má produkt záruku dlhšiu ako 2 roky. Uvádza sa v mesiacoch a pre jej zobrazenie musíte mať nastavené pri zárukách dobu v mesiacoch. Do Heureky zároveň pridávame dopravcov PPL Parcel Shop, GLS Parcel Shop a Zásielkovňa doručenie na adresu (Zásielkovňa Domov).
Zjednotili sme dve dopravy Zásielkovne do jednej. Všetky služby teda nájdete pod „Zásielkovňa“. Toto zjednotenie pre vás nič nemení a nemusíte nič nastavovať. Tieto úpravy nám dovolia služby automatizovať a prípadne následne rozšíriť o ďalšie krajiny a služby, ktoré Zásielkovňa má. V zjednotení budeme pokračovať aj v rámci ostatných dopravcov GLS, WEDO či PPL.
Objednávku v tomto režime už nie je nutné ručne schvaľovať, ale založí sa automaticky. Odpadá tak nutnosť kontroly každej objednávky a jej odklikávanie. Zároveň došlo k odobratiu hlášok z ďakovacej stránky a e-mailu. Vzhľadom k tomu, že nie je povinnosť zákazníka informovať o tomto režime a neviažu sa naň ďalšie akcie, tak nie sú potrebné.
Pridali sme odkaz na Parametrickú kategóriu priamo na detaile produktu. Predtým sa v rámci modulu Pokročilé SEO tieto parametrické kategórie linkovali, avšak dochádzalo k presmerovaniu a pôvodný odkaz nemal pre SEO hodnotu. Teraz link, ktorý je odkaz na východiskovú kategóriu, nesie rovnú parametrickú kategóriu bez presmerovania.
Napísať komentár