Čomu venovať pozornosť, aby bol e-shop úspešný? Riešite, že viac starostlivosti by si zaslúžila zákaznícka databáza, pretože e-mailing je silný predajný kanál. Chcete robiť výkonnostnú reklamu efektívnejšie a zvýšiť počet dokončených nákupov? Potom nesmiete chýbať 17. mája na veľtrhu a konferencii RESHOPER 2023.
Zefektívniť procesy, optimalizovať náklady, automatizovať… nehovoríme iba o veľkých korporáciách, ale o praxi mnohých e-shopov, ktorým sa darí aj v turbulentnej dobe. Príďte aj vy v stredu 17. mája na veľtrh a konferenciu RESHOPER 2023, kde sa dozviete, ako si zjednodušiť prácu a kde ušetriť, keď náklady rastú a mnohí zákazníci šetria…
Hľadáte vychytávky, ktoré vám automatizujú prácu, alebo napríklad vyberáte vhodný e-mailingový nástroj? Časť eventu s veľtrhom, na ktorom sa predstaví až 100 firiem, môžete navštíviť úplne zadarmo. Stačí sa zaregistrovať a zvoliť základnú vstupenku. S ňou máte prístup aj do poradenskej zóny, kde bude po celý deň 13 e-commerce odborníkov pripravených zodpovedať vaše otázky z oblasti práva, výkonnostnej reklamy, marketingových stratégií, SEO a ďalších e-shopárskych tém. Zastaviť sa môžete aj pri partnerskom pódiu, kde bude možné sledovať množstvo prednášok a prípadových štúdií.
Témou tohtoročnej konferencie RESHOPER 2023 je Efektivita ako cesta k rastu a zisku e-shopu. Úspešné e-shopy totiž vsádzajú na efektivitu. Čože to tá efektivita vlastne je? Napovieme vám!
Ukázať vstupenky na konferenciu
E-mailingový expert Pavel Pola vám priblíži oblasť zákazníckych databáz a ukáže chyby a zlozvyky, kvôli ktorým možno aj vám tečú peniaze pomedzi prsty. Podelí sa s vami o niekoľko praktických kampaní a tiež poodhalí, ako v ROSSMANNe získavajú späť stratených zákazníkov.
Čo s efektivitou tímu a firemnou kultúrou urobí, keď neriešite toxických ľudí? Nepodarí sa hiring manažéra, odíde polovica tímu a projekt je v koncoch. Čo teraz? Petra Nulíčková, HR manažérka v Pale Fire Capital, na pódiu Reshoperu prvýkrát otvorí tému náboru zamestnancov a práce s ľuďmi, kde ukáže, ako predchádzať HR chybám, ktoré môžu firmu stáť milióny.
Prečo majitelia e-shopov, ktorí mali dáta možno až ako fetiš, pri expanzii častejšie zlyhávali? Prečo môže firmy v raste blokovať focus iba na performance marketing? Čaká vás prednáška plná odpovedí, príkladov a fenoménov, s ktorými sa za posledných 10 rokov stretávali Michal Pastier a jeho tým v GoBigname.
Aj tento rok máme pripravený exkluzívny prieskum medzi stovkami českých aj slovenských e-shopov. Vďaka nemu si priblížime témy, ktoré medzi majiteľmi e-shopov aktuálne najviac rezonujú. Ak nezaspíte dobu, predbehnete svoju konkurenciu.
Zaujíma vás zákulisie akcie RESHOPER? Prečítajte si rozhovor z minulého ročníka, v ktorom sme vyspovedali náš realizačný tím.
Tešíme sa na vás v stredu 17. mája 2023 v PVA Letňany v Prahe.
Chýbať nebude ani stánok Shoptetu, kam sa môžete prísť na čokoľvek opýtať alebo poradiť.
Napísať komentár