Ako na podnikanie

Alternatívne riešenie sporov: Prečo by zmienka o ňom nemala chýbať v obchodných podmienkach?

Alternatívne riešenie sporov predstavuje jednu z možností, ako dospieť k dohode medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Do pozornosti prevádzkovateľov e-shopov sa dostal v roku 2016, vďaka novele zákona, ktorá zaviedla viacero povinností. Čo všetko o ňom potrebujete vedieť? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Akciové ceny: Ako s nimi pracovať a je to stále magické lákadlo pre zákazníkov?

Slová ako akcia pôsobia na zákazníkov priam magicky. Ak je určitý tovar v akcii, začne vzbudzovať pozornosť. Napokon, aj najväčšie e-shopy pravidelne organizujú rôzne výpredaje a s akčnými cenami aktívne pracujú. Prečo by akciové ceny nemali chýbať vo vašej marketingovej stratégii? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Odstúpenie od zmluvy: aké pravidlá a povinnosti musíte dodržať?

Za akých okolností môže zákazník odstúpiť od uzatvorenej zmluvy a vrátiť zakúpený tovar? Ako by ste v tomto prípade mali postupovať vy ako prevádzkovateľ eshopu? Prečítajte si rady a tipy, ako postupovať pri odstúpení zákazníka od zmluvy do 14 dní. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu […]

Čítať celé

Fabulo: Od hobby k prosperujúcej firme – teraz úspešne podnikajú v troch krajinách

Začali ako malá spoločnosť a dnes posielajú mesačne viac ako 1500 balíkov. Ako sa im to podarilo? Rozprávali sme sa s Ivánom Mátisom, majiteľom Fabulo.sk, ktoré ponúka kozmetiku, produkty pre masáž, wellness a rehabilitácie. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov […]

Čítať celé

Ako na predaje e-shopu pomocou dopravy

Jednou z možností ako zvýšiť zisk e-shopu je expanzia do zahraničia. S dnešnými možnosťami medzinárodnej prepravy a so správnym partnerom môžete s vašim e-shopom predávať takmer do celého sveta. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Doplnok Hodnotenie produktov a obchodu: aké výhody vám prinesie?

E-shopy u nás zažívajú čoraz väčší rozmach a zákazníci si často nevedia vybrať u koho nakúpiť. Ako získať ich dôveru? Pridajte do svojho e-shopu možnosť hodnotenia vašich produktov a posuňte svoj biznis vpred. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a […]

Čítať celé

Ako si uľahčiť nákup tovaru u dodávateľov?

Ponúkate v e-shope stovky až tisíce položiek, ktoré nakupujete u rôznych dodávateľov podľa aktuálneho dopytu? Celý proces nákupu tovaru od dodávateľov si môžete veľmi efektívne zjednodušiť. Kedy sa vám táto možnosť oplatí a čo všetko prináša automatická tvorba nákupných zoznamov? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany […]

Čítať celé

Nie je zľava ako zľava: Ako s nimi pracovať?

Zľava, akcia, zľavový kupón, darček zadarmo. Magické slová, ktoré upútajú pozornosť vašich zákazníkov a otvoria ich peňaženky. Používate tieto marketingové stratégie aj vy? Zistite, ako vám pomôžu zvýšiť obrat, priviesť nových zákazníkov a udržať súčasných. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch