Právo

Odoslali ste kupujúcemu objednaný tovar na dobierku bez zadania dobierkovej sumy? Poradíme, čo by ste mali urobiť!

Hoci čoraz viac nakupujúcich využíva rôzne metódy online platieb, dobierka v rebríčku popularity stále kraľuje. Situácie, kedy e-shop zašle tovar objednaný na dobierku avšak bez zadania dobierkovej sumy nie sú úplne ojedinelé a preto sme sa zamerali na možnosti, ako tento problém vyriešiť k spokojnosti všetkých strán. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: […]

Čítať celé

5 praktických tipov k reklamačnému poriadku a riešeniu reklamácií

Náš zákazník, náš pán – heslo, ktoré pozná každý podnikateľ. Spokojnosť zákazníka je jedným z kľúčových faktorov podnikateľského úspechu. Napriek tomu, nedá sa vyhovieť všetkým, a najmä v online priestore je to náročnejšie.   Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

GDPR a prevádzkovanie e-shopu. Na čo všetko si dať pozor

GDPR sa týka každého jedného e-shopu, v praxi sa stále objavujú prípady, kedy GDPR nie je dodržiavané, resp. jeho úprava úplne chýba. Takže na čo by ste mali u GDPR vždy pamätať? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Praktické tipy, čo robiť ak niekto okopíroval váš e-shop alebo jeho časť

Inšpirovať sa v začiatkoch podnikania s e-shopom konkurenciou je relatívne bežné. Nie je však nič výnimočné, ak sa niekto rozhodne drzo skopírovať celý váš e-shop alebo jeho časť. Nielenže tým poruší vaše autorské práva, ale môže aj poškodiť vašu povesť. Zistite, čo môžete urobiť a ako sa brániť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Týka sa vás zaokrúhľovanie cien od 01.07.2022? Zistite, čo treba urobiť!

Dňa 1.7.2022 nadobudla účinnosť novela zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách, ktorá prináša zaokrúhľovanie cien za tovar a služby. Priblížime vám, v čom sa táto zmena týka prevádzkovateľov e-shopov a čo je v tejto súvislosti potrebné urobiť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Čo najviac riešia e-shopy v roku 2022? Pýtame sa poradcov z Reshoperu

Aké otázky v praxi riešia slovenské a české e-shopy? Vyspovedali sme popredných e-commerce špecialistov, ktorí boli 13. apríla na Reshoperi k dispozícii v Poradenskej zóne. Každý návštevník sa mohol zadarmo opýtať na čokoľvek z oblasti práva, marketingových stratégií, riadenia e-shopu aj výkonnostných kampaní. Aké témy podľa poradcov teraz v e-commerce rezonujú? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na […]

Čítať celé
pravo e-shop

5 tipov ako zvládnuť zmluvy a právnu agendu vášho e-shopu

Prevádzkovanie e-shopu má svoje pravidlá. Obchodné podmienky, reklamácie, ochrana osobných údajov a GDPR. Základné body, na ktoré treba myslieť pri založení e-shopu na Slovensku, si prečítate v tomto článku. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Nie každý tovar môže zákazník vrátiť do 14 dní: ako k tomu pristupovať v praxi?

Spotrebitelia vnímajú možnosť vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu ako dôležitú výhodu nakupovania online. Ide o riešenie kúpy nekvalitného alebo nevyhovujúceho tovaru a tiež kompenzáciou za to, že tovar si pred kúpou nemôžu obzrieť, prípadne vyskúšať. Nie každý tovar je však možné vrátiť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Alternatívne riešenie sporov: Prečo by zmienka o ňom nemala chýbať v obchodných podmienkach?

Alternatívne riešenie sporov predstavuje jednu z možností, ako dospieť k dohode medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Do pozornosti prevádzkovateľov e-shopov sa dostal v roku 2016, vďaka novele zákona, ktorá zaviedla viacero povinností. Čo všetko o ňom potrebujete vedieť? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Odstúpenie od zmluvy: aké pravidlá a povinnosti musíte dodržať?

Za akých okolností môže zákazník odstúpiť od uzatvorenej zmluvy a vrátiť zakúpený tovar? Ako by ste v tomto prípade mali postupovať vy ako prevádzkovateľ eshopu? Prečítajte si rady a tipy, ako postupovať pri odstúpení zákazníka od zmluvy do 14 dní. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch