Chcete byť pripravení na vrchol sezóny? Alebo dokonca „vždy pripravení“? Pozrite sa na záznam live streamu s našim Radkom Hudákom. Zistíte, aké doplnky vám pomôžu viac predávať a lepšie komunikovať so zákazníkmi. Neprehliadli ste niektorý z nich?
Zoznámime vás s doplnkami, ktoré vám počas najvyťaženejšieho obdobia, teda vianočnej sezóny, vytrhnú tŕň z päty. A pretože ide často o marketing, vyspovedali sme rovno šéfa shoptetího marketingu Radka Hudáka.
Shoptet Doplnky má totiž v malíčku.
V 30-minútovom videu vám priblíži, k čomu sú všeobecne doplnky dobré a na ktoré by ste sa mali zamerať hlavne pred vrcholom sezóny – v rámci komunikácie s klientmi, administratívy, predaja vašich produktov alebo šikovných automatizácií.
Aké oblasti vedia efektívne vyriešiť konkrétne doplnky? Zobrali sme to pekne poporiadku. Od toho, ako si dômyselne nastaviť e-shop, ako ho mať čo najfunkčnejší a najkonverznejší, až po menej príjemné veci, ako sú napríklad vratky.
Prispôsobiť ich vašej cieľovej skupine zákazníkov môžete pokojne sami: bez kodéra alebo akýchkoľvek znalostí programovania. Využite jednoducho drag & drop rozhranie page builderu Pobo. Vo videu zistíte, čo všetko sa v ňom dá urobiť, aké časti e-shopu môžete editovať a ako to ovplyvní vaše predaje.
TIP: O tomto editore sme vysielali aj dva samostatné webináre: Ako funguje Page Builder Pobo a ako zvyšuje počty objednávok a Prečo riešiť produktové stránky. Mrknite sa.
Pre veľa e-shopárov je kľúčový ich spôsob nastavenia, hlavne produktových reklám v Google Ads. Vylepšiť si ho môžete pomocou Winner.Shopping CSS. Vo videu vyššie uvidíte, o koľko percent bude vaša inzercia na Google lacnejšia a efektívnejšia a komu sa doplnok vyplatí najviac.
Kúzlo Trivi sa skrýva v ideálnom spojení automatizovej práci s dokladmi a ručnej práce reálnych účtovných profíkov. Aké ďalšie šikovné kúzlo táto mobilná aplikácia a webový portál v jednom dokáže? Pustite si náš záznam a dozviete sa to.
Okrem Zľavových kupónov alebo Darčekom k objednávke/produktom sú tu ešte napríklad Vernostné zľavy. Kedy sa oplatí zľavy zákazníkom ponúknuť a v akých prípadoch sa hodia? Radek vám to prezradí vo videu prezradí.
Ako získavať viac financií na rast vášho e-shopu pomocou sofistikovanejších mailových automatizácií? Radek popisuje výhody nástrojov pre e-mailing. Napríklad Leadhub dokáže vaše mailové kampane preniesť aj do reklamy na Facebooku.
Spoločne s Ecomailom sú to systémy, ktoré dokážu vďaka svojim možnostiam vrátiť náklady už napríklad za jednu objednávku na vašom e-shope.
TIP: Pozrite sa na záznamy webinárov O životnom cykle zákazníka v e-mailingu (Ecomail) a Najčastejšie chyby v e-mailingu (Leadhub).
Pokiaľ ste už naším e-shopárom, prečítajte si tiež seriál o e-mailingu práve od Leadhub v Shoptet Univerzite:
Užitočné automatizácie vie zaistiť aj naša integrovaná platobná brána Shoptet Pay. Dokáže totiž sama rozosielať opakované výzvy na platbu v prípade, že sa niekde niečo zasekne pri úhrade objednávky platobnou kartou online.
Viete, že si pomocou doplnku Automatizácia radenia produktov v kategóriách môžete pre radenie tovaru nastaviť okrem typického „Najpredávanejšie“ alebo „Najlacnejšie“ prepracovanejšie pravidlá a ovplyvniť konverzie?
Napríklad môžete nechať upozadniť produkty, ktorých je menej ako 5 kusov na sklade, alebo tie, ktoré obsahujú určitý príznak („Výpredaj“). Užitočné tipy z praxe prezradí Radek vo videu.
Aby ste sa vyhli previnilým pohľadom vašich zamestnancov a uzmierovaniu si naštvaných zákazníkov, snažte sa minimalizovať chybovosť pri procese vybavovania objednávok. Napríklad si môžete nastaviť automatizované prepínanie ich stavov podľa aktuálnych zmien.
Akí e-shopári najviac využijú Automatizáciu objednávok? Zistíte to v zázname nášho live streamu, a pokiaľ vás téma zaujíma viac, určite mrknite aj na webinár priamo s tvorcom doplnku Brani.
Sám určite nie, ale sprostredkuje vám to. Fulfillmentové služby je najlepšie vyberať predovšetkým podľa lokality. Skvelou voľbou je podľa nás Skladon, priveziete im tovar a oni sa už postarajú o zabalenie balíkov a následnú expedíciu.
TIP: Zaujalo vás externé vybavovanie objednávok? Pozrite sa na záznam webinára Ako na logistiku – inšpirované zákazníckou skúsenosťou.
Nech robíte, čo robíte, vratkám sa ako prevádzkovateľ e-shopu nevyhnete. Zvlášť počas rozbaľovania vianočných darčekov a oveľa menšiemu množstvu nadšených obdarovaných, než sa pôvodne čakalo.
Čo všetko automatizovaný proces vratiek vyrieši? Je toho možno viac, než si myslíte. Pustite si naše video a zistite, ako si vďaka Retino vráteným tovarom zbytočne nenarušovať dôležitejšie procesy a činnosti a čo všetko už teraz zvládnete na jeden klik. Doručením objednávky to nekončí, môžete sa o tom presvedčiť v ďalšom webinári.
Bavil vás náš live stream a chceli by ste poznať ďalšie doplnky a funkcie, ktoré vám pomôžu s vašim online podnikaním? Skvelé! Ak ste už naším e-shopárom, mrknite sa do adminu do Shoptet Univerzity na článok Využite Vianoce na maximum: Poznáte doplnky, ktoré zvyšujú predaje? (sekcia Základy a nastavenia e-shopu)
Delíme sa v ňom o tipy na doplnky, ktoré napomáhajú tomu, aby zákazník nakúpil, s ktorými zvýšite priemernú hodnotu objednávok alebo ktoré vás naučia využívať automatizáciu.
Na našom blogu nájdete aj štyri články, ktoré sa špecializujú na rôzne oblasti marketingu:
Napísať komentár