Šéf marketingu Radek prezradí, aké sú top doplnky (nielen) pre vianočnú sezónu.

Chcete byť pripravení na vrchol sezóny? Alebo dokonca „vždy pripravení“? Pozrite sa na záznam live streamu s našim Radkom Hudákom. Zistíte, aké doplnky vám pomôžu viac predávať a lepšie komunikovať so zákazníkmi. Neprehliadli ste niektorý z nich?

Zoznámime vás s doplnkami, ktoré vám počas najvyťaženejšieho obdobia, teda vianočnej sezóny, vytrhnú tŕň z päty. A pretože ide často o marketing, vyspovedali sme rovno šéfa shoptetího marketingu Radka Hudáka.

Shoptet Doplnky má totiž v malíčku.

V 30-minútovom videu vám priblíži, k čomu sú všeobecne doplnky dobré a na ktoré by ste sa mali zamerať hlavne pred vrcholom sezóny – v rámci komunikácie s klientmi, administratívy, predaja vašich produktov alebo šikovných automatizácií.

Čo sa v zázname dozviete?

Aké oblasti vedia efektívne vyriešiť konkrétne doplnky? Zobrali sme to pekne poporiadku. Od toho, ako si dômyselne nastaviť e-shop, ako ho mať čo najfunkčnejší a najkonverznejší, až po menej príjemné veci, ako sú napríklad vratky.

  1. Ako na produktové stránky podľa vášho gusta
  2. Ako dostať zákazníkov na vaše stránky
  3. Na akom online portáli vybavíte všetko účtovníctvo
  4. Ako zaujať návštevníkov e-shopu
  5. Ako prinútiť klientov u vás znova nakúpiť
  6. Ako nestratiť zákazníka pri nedokončenej online platbe
  7. Prečo riešiť radenie produktov v kategóriách
  8. Ako vybavovať objednávky bez chybičky
  9. Môže za vás doplnok zabaliť objednávky?
  10. Ako si vratkami neznepríjemňovať život viac, než je nutné

1. Ako na produktové stránky podľa vášho gusta

Prispôsobiť ich vašej cieľovej skupine zákazníkov môžete pokojne sami: bez kodéra alebo akýchkoľvek znalostí programovania. Využite jednoducho drag & drop rozhranie page builderu Pobo. Vo videu zistíte, čo všetko sa v ňom dá urobiť, aké časti e-shopu môžete editovať a ako to ovplyvní vaše predaje.

TIP: O tomto editore sme vysielali aj dva samostatné webináre: Ako funguje Page Builder Pobo a ako zvyšuje počty objednávok a Prečo riešiť produktové stránky. Mrknite sa.

2. Ako dostať zákazníkov na vaše stránky

Pre veľa e-shopárov je kľúčový ich spôsob nastavenia, hlavne produktových reklám v Google Ads. Vylepšiť si ho môžete pomocou Winner.Shopping CSS. Vo videu vyššie uvidíte, o koľko percent bude vaša inzercia na Google lacnejšia a efektívnejšia a komu sa doplnok vyplatí najviac.

3. Na akom online portáli vybavíte účtovníctvo

Kúzlo Trivi sa skrýva v ideálnom spojení automatizovej práci s dokladmi a ručnej práce reálnych účtovných profíkov. Aké ďalšie šikovné kúzlo táto mobilná aplikácia a webový portál v jednom dokáže? Pustite si náš záznam a dozviete sa to.

4. Ako zaujať návštevníkov e-shopu

Okrem Zľavových kupónov alebo Darčekom k objednávke/produktom sú tu ešte napríklad Vernostné zľavyKedy sa oplatí zľavy zákazníkom ponúknuť a v akých prípadoch sa hodia? Radek vám to prezradí vo videu prezradí.

5. Ako presvedčiť klientov u vás znova nakúpiť

Ako získavať viac financií na rast vášho e-shopu pomocou sofistikovanejších mailových automatizácií? Radek popisuje výhody nástrojov pre e-mailing. Napríklad Leadhub dokáže vaše mailové kampane preniesť aj do reklamy na Facebooku.

Spoločne s Ecomailom sú to systémy, ktoré dokážu vďaka svojim možnostiam vrátiť náklady už napríklad za jednu objednávku na vašom e-shope.

TIP: Pozrite sa na záznamy webinárov O životnom cykle zákazníka v e-mailingu (Ecomail) a Najčastejšie chyby v e-mailingu (Leadhub).

Pokiaľ ste už naším e-shopárom, prečítajte si tiež seriál o e-mailingu práve od Leadhub v Shoptet Univerzite:

6. Ako nestratiť zákazníka pri nedokončenej online platbe

Užitočné automatizácie vie zaistiť aj naša integrovaná platobná brána Shoptet Pay. Dokáže totiž sama rozosielať opakované výzvy na platbu v prípade, že sa niekde niečo zasekne pri úhrade objednávky platobnou kartou online.

7. Prečo riešiť radenie produktov v kategóriách

Viete, že si pomocou doplnku Automatizácia radenia produktov v kategóriách môžete pre radenie tovaru nastaviť okrem typického „Najpredávanejšie“ alebo „Najlacnejšie“ prepracovanejšie pravidlá a ovplyvniť konverzie?

Napríklad môžete nechať upozadniť produkty, ktorých je menej ako 5 kusov na sklade, alebo tie, ktoré obsahujú určitý príznak („Výpredaj“). Užitočné tipy z praxe prezradí Radek vo videu.

8. Ako vybavovať objednávky bez chybičky

Aby ste sa vyhli previnilým pohľadom vašich zamestnancov a uzmierovaniu si naštvaných zákazníkov, snažte sa minimalizovať chybovosť pri procese vybavovania objednávok. Napríklad si môžete nastaviť automatizované prepínanie ich stavov podľa aktuálnych zmien.

Akí e-shopári najviac využijú Automatizáciu objednávok? Zistíte to v zázname nášho live streamu, a pokiaľ vás téma zaujíma viac, určite mrknite aj na webinár priamo s tvorcom doplnku Brani.

9. Môže za vás doplnok zabaliť objednávky?

Sám určite nie, ale sprostredkuje vám to. Fulfillmentové služby je najlepšie vyberať predovšetkým podľa lokality. Skvelou voľbou je podľa nás Skladon, priveziete im tovar a oni sa už postarajú o zabalenie balíkov a následnú expedíciu.

TIP: Zaujalo vás externé vybavovanie objednávok? Pozrite sa na záznam webinára Ako na logistiku – inšpirované zákazníckou skúsenosťou.

10. Ako si vratkami neznepríjemňovať život viac, než je nutné

Nech robíte, čo robíte, vratkám sa ako prevádzkovateľ e-shopu nevyhnete. Zvlášť počas rozbaľovania vianočných darčekov a oveľa menšiemu množstvu nadšených obdarovaných, než sa pôvodne čakalo.

Čo všetko automatizovaný proces vratiek vyrieši? Je toho možno viac, než si myslíte. Pustite si naše video a zistite, ako si vďaka Retino vráteným tovarom zbytočne nenarušovať dôležitejšie procesy a činnosti a čo všetko už teraz zvládnete na jeden klik. Doručením objednávky to nekončí, môžete sa o tom presvedčiť v ďalšom webinári.

Ďalšie tipy pre vianočnú sezónu

Bavil vás náš live stream a chceli by ste poznať ďalšie doplnky a funkcie, ktoré vám pomôžu s vašim online podnikaním? Skvelé! Ak ste už naším e-shopárom, mrknite sa do adminu do Shoptet Univerzity na článok Využite Vianoce na maximum: Poznáte doplnky, ktoré zvyšujú predaje? (sekcia Základy a nastavenia e-shopu)

Delíme sa v ňom o tipy na doplnky, ktoré napomáhajú tomu, aby zákazník nakúpil, s ktorými zvýšite priemernú hodnotu objednávok alebo ktoré vás naučia využívať automatizáciu.

Vianočná mini séria článkov

Na našom blogu nájdete aj štyri články, ktoré sa špecializujú na rôzne oblasti marketingu:

Navigácia v článku

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Odoslaním správy súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov