E-shopy u nás zažívajú čoraz väčší rozmach a zákazníci si často nevedia vybrať u koho nakúpiť. Ako získať ich dôveru? Pridajte do svojho e-shopu možnosť hodnotenia vašich produktov a posuňte svoj biznis vpred.
Online nakupovanie bude v porovnaní s kamennými predajňami v jednej veci vždy ťahať za kratší koniec. A to je možnosť vidieť produkty na vlastné oči. Vy síce môžete napísať nádherné popisky a ódy na váš tovar, ale osobnú skúsenosť to žiaľ nenahradí. Ako presvedčiť zákazníka, aby nakúpil práve u vás a vaše produkty? Pomôžu vám reálne hodnotenia od ľudí, ktorí už majú skúsenosť s vašim e-shopom a sú spokojní s vašimi produktami.
Množstvo zákazníkov sa pri nakupovaní riadi práve recenziami a hodnotením produktov, ktoré im pomáhajú v rozhodovacom procese. Buď ich vyhľadávajú na diskusných fórach alebo očakávajú, že ich nájdu priamo vo vašom e-shope. Zákazník, ktorý si nie je istý a váha medzi dvomi produktami rovnakej kategórie sa zväčša rozhodne podľa toho, aké skúsenosti s produktami mali ostatní a ako ich hodnotia. Pridajte do vášho e-shopu doplnok Hodnotenie produktu a získajte viac objednávok a zákazníkov.
V našich končinách sa so slovami chvály často šetrí a naopak o kritiku a nespokojnosť so službami či produktami sa väčšinou každý rád podelí. Preto je dôležité zbierať kladné recenzie. Ako? Jednoducho o to svojich zákazníkov poproste. S naším doplnkom Hodnotenie produktov získate totiž aj možnosť rozosielania automatických e-mailov, ktoré budú slúžiť ako váš prieskum spokojnosti. Zákazník po nákupe obdrží e-mail s poďakovaním a prosbou o hodnotenie produktu, vďaka ktorej bude môcť zlepšiť svoje služby. Ako ďalšiu motiváciou pre zanechanie hodnotenia môžete ponúknuť odmenu – napríklad zľavu na ďalší nákup alebo malý darček.
Umožnite zákazníkom hodnotiť vaše produkty aj bez výzvy a pridajte ku každému produktu možnosť hviezdičkového hodnotenia, bez nutnosti komentára. Vďaka hviezdičkám bude na prvý pohľad jasné, aké produkty sú vo vašom e-shope obľúbené viac a aké menej. Hviezdičkovanie nemusí zostať len pri produktoch. Začnite zbierať hviezdičky aj pre samotný e-shop, vďaka čomu získate okrem vyššej dôveryhodnosti aj lepšie umiestnenie vo vyhľadávačoch. Hviezdičky sú výrazným grafickým prvkom, ktorý zákazníkom ihneď udrie do očí. Ak budú googliť nejaký produkt, ktorý je vo vašom e-shope a vy budete „vyhviezdičkovaný“, máte oveľa vyššiu pravdepodobnosť, že vás zákazník uprednostní pred konkurenciou.
Okrem zbierania hviezdičiek a automatického odoslania e-mailu toho náš doplnok Hodnotenie produktov dokáže oveľa viac. Zistite, aké má ďalšie vlastnosti a čo všetko vám môže priniesť.
Umožnite vašim zákazníkom zdieľať a vymieňať si skúsenosti s nakupovaním vo vašom e-shope a zistite, aké produkty sú u nich najpopulárnejšie. Náš doplnok Hodnotenie produktov a obchodu je moderný nástroj, vďaka ktorému získate spätnú väzbu od vašich zákazníkov. Okrem hviezdičkového hodnotenia budú mať zákazníci samozrejme aj možnosť komentáru, v rámci čoho môžu vkladať slovné hodnotenia či dokonca fotky zakúpených produktov.
Ďalšou výhodou doplnku je, že vy samy môžete rozhodovať o tom, kto bude udeľovať hodnotenia. Bude to každý, kto u vás nakúpil alebo len registrovaní zákazníci? Svoje rozhodnutie dobre zvážte – ak hodnotenie umožníte všetkým nakupujúcim budete ich mať určite viac. Na druhej strane, registrovaní zákazníci sú zas lojálnejší a ich hodnotenia budú pravdepodobne omnoho pozitívnejšie.
Nezabudnite ani na hodnotenie samotného e-shopu. V prípade, že získate od vašich zákazníkov množstvo pozitívnych ohlasov, pochváľte sa. Umiestnite informáciu a pozitívnom hodnotení na viditeľné miesto na webe, napríklad do hornej lišty, patičky alebo si vytvorte banner, ktorý môžete používať napríklad aj v e-mailovej komunikácii. Váš e-shop tak získa vyššiu kredibilitu a pritiahne nových zákazníkov.
Okrem toho, že hodnotenie produktov v značnej miere ovplyvní vaše predaje a posilní dôveryhodnosť vášho e-shopu, získate unikátny pohľad do zmýšľania vašich zákazníkov. Vďaka spätnej väzbe odhalíte slabé stránky vášho biznisu, ktoré ste možno doteraz prehliadali. Každé negatívne hodnotenie vám pomôže identifikovať problémy a posunúť váš e-shop vpred. Recenzie a hodnotenia produktov stále nie sú v našich končinách až tak rozšírené takže váš e-shop získa aj obrovskú konkurenčnú výhodu.
S naším doplnkom budete mať navyše nad obsahom recenzií plnú moc. Žiadna recenzia sa neuverejní bez toho, aby ste ju pred tým neschválili. Priamo v administrácii ich môžete reagovať na jednotlivé hodnotenia, prípadne ich mazať či editovať a tak sa nestane, že by sa v komentári objavili vulgarizmy alebo falošné očierňovania vášho e-shopu.
Ak zaplníte váš e-shop dostatkom recenzií získate celkom jednoducho aj nový unikátny obsah, za čo vás vyhľadávače odmenia lepšou pozíciou. V prípade, že už zbierate hodnotenia na Heuréke, môžete ich celkom jednoducho importovať z vášho profilu do e-shopu. Poslúžia ako skvelý odrazový mostík a motivácia pre zákazníkov, zanechať ďalšiu recenziu a podeliť sa o svoje jedinečné dojmy.
Užívateľským recenziám je venovaná stále vyššia a vyššia váha a hrajú kľúčovú úlohu v rozhodovacom procese. S pozitívnymi hodnoteniami pritiahnite nových zákazníkov, získate spätnú väzbu a nenahraditeľnú dôveryhodnosť. Doplnok Hodnotenia produktov a služieb je skrátka výhodnou investíciou, ktorá vám pomôže ďalej napredovať. Všetky ďalšie praktické informácie o našom doplnku nájdete tu.
Napísať komentár