Ostatné

Ďalšie zaujímavé články z oblasti marketingu pre e-shopy nájdete v tejto kategórii. Prečítajte si napríklad užitočné tipy pre komunikáciu so zákazníkmi alebo nápady, ako vylepšiť obsah na svojom e-shope.

Michal Krutiš

Keď predaje v e-shope klesajú. Čo s tým?

Dostali ste sa do ťažkej situácie – váš e-shop má medziročne nižšie predaje alebo nerastiete tak, ako ste plánovali? Skrátka, žiadna veľká sláva? Preto treba začať o marketingovej stratégii uvažovať trochu inak. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

12 dôvodov, prečo využiť služby profesionálneho copywritera

Copywriting nie je hobby, kratochvíľa ani doplnková profesia. Je to už pevná súčasť každého podnikania. Tí úspešní už na to prišli. Aké dôvody by vás mali viesť k tomu, aby ste s profesionálnym copywriterom spolupracovali? Poďte sa inšpirovať a uvidíte, že sa vám to oplatí! Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé
Milan Markovič

Budovanie značky alebo investovať do výkonu? 4 kroky ako na digitálnu stratégiu

Stratégia digitálnych kampaní pre e-shop je zložitá vec. Mnoho e-shopov má len výkonnostné kampane, stále mení témy komunikácie, každý banner je ako od inej značky a nevytvára v očiach zákazníka žiadnu pridanú hodnotu, len predáva produkty, ktoré predávajú aj iný. Stratégia musí jasne definovať cestu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Umelá inteligencia zasahuje: viete, čo sú chatboty a aké využitie majú v e-shope?

Chatboty sú čoraz rozšírenejšie a určite ste sa už aj vy s nejakým komunikovali. Možno dokonca ani neviete, že ste mali „tú česť“ s umelou inteligenciou. Zistite, ako môžete využiť chatbota pri prevádzkovaní e-shopu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Technické náležitosti článku: 3 tipy, na čo nezabudnúť

Našli ste ideálnu tému, vybrali vhodné kľúčové slová a napísali článok na váš blog. Gratulujeme! Aj napriek tomu ešte nemáte vyhrané. Na to, aby ste sa so svojim článkom umiestňovali na prvých priečkach vo výsledkoch vyhľadávania, je však nutné myslieť aj na niekoľko technických záležitostí. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: […]

Čítať celé
newsletter

5 + 1 tipov ako na texty v newsletteroch

Zaujmite svojich odberateľov a pripravte im obsah, ktorý si radi prečítajú. Dizajnovo dokonalé šablóny totiž nemusia stačiť. Nemali by ste zabúdať ani na kvalitné texty v e-mailoch, ktoré toho môžu povedať viac ako dosť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov […]

Čítať celé

Akciové ceny: Ako s nimi pracovať a je to stále magické lákadlo pre zákazníkov?

Slová ako akcia pôsobia na zákazníkov priam magicky. Ak je určitý tovar v akcii, začne vzbudzovať pozornosť. Napokon, aj najväčšie e-shopy pravidelne organizujú rôzne výpredaje a s akčnými cenami aktívne pracujú. Prečo by akciové ceny nemali chýbať vo vašej marketingovej stratégii? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch