Ostatné

Ďalšie zaujímavé články z oblasti marketingu pre e-shopy nájdete v tejto kategórii. Prečítajte si napríklad užitočné tipy pre komunikáciu so zákazníkmi alebo nápady, ako vylepšiť obsah na svojom e-shope.

Reshoper 2023 sa blíži. Odborníci vám poradia, ako s e-shopom zarábať a rásť

Čomu venovať pozornosť, aby bol e-shop úspešný? Riešite, že viac starostlivosti by si zaslúžila zákaznícka databáza, pretože e-mailing je silný predajný kanál. Chcete robiť výkonnostnú reklamu efektívnejšie a zvýšiť počet dokončených nákupov? Potom nesmiete chýbať 17. mája na veľtrhu a konferencii RESHOPER 2023. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Poradíme, ako pre e-shop nakombinovať tie správne farby

Vzhľad e-shopu zásadne ovplyvňuje pocity vašich návštevníkov. Okrem loga, bannerov a ďalších grafických prvkov by ste si preto mali dobre rozmyslieť aj kombináciu jednotlivých farieb. Hoci to na prvé počutie neznie ako náročná úloha, ak si máte razom vybrať z desiatok odtieňov, môže to byť celkom problém. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Ako na produktové fotografie? Buďte krok pred konkurenciou

Väčšina ľudí nakupuje očami. A to aj na e-shopoch, kde skrátka platí, že predáva skôr kvalita výrobku. Ako má vyzerať skvelá produktová fotografia a prečo vyskúšať aj 360° fotografie, vám poradia profesionálni fotografi. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Ako na branding, keď klesajú predaje e-shopu?

Ako najlepšie vynaložiť svoje financie, keď predaje klesajú? A keď svoju rolu hrá tiež inflácia a situácia na Ukrajine? Mnohých klientov to vedie k túžbe investovať len do výkonu. Obmedzenie investície do brandu vás však môže dohnať neskôr.  Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Aká dĺžka produktových popisov je vhodná pre váš projekt?

Asi najčastejšou otázkou majiteľov e-shopov, ktorú dostávam, je: „Aké dlhé by mali byť produktové popisy?“ Väčšinou pritom ani netušia, aká veľká je jedna normostrana. Následne, keď počítajú cenu za 1 text krát počet produktov, väčšinou im stačia tie najkratšie popisy. Dnes vám ukážem príklady rôznych dĺžok popisov a pre aké e-shopy sú vhodné. Založte si […]

Čítať celé

O čom písať na blog v predvianočných článkoch

Premýšľate, ako sa čo najlepšie pripraviť na Vianoce a ako prilákať čo najviac zákazníkov, ktorí vianočné darčeky tento rok nakúpia práve u vás? Pomôžte si blogom. Dáme vám pár užitočných tipov, ako na lákavý vianočný content. 🎄 Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé

Nenechajte nakupujúcich zablúdiť: tipy, ako zlepšiť navigáciu v e-shope

Prehľadnosť e-shopu má priamy vplyv na mieru konverzií a už od momentu, ako začnete s budovaním e-shopu, by ste na ňu mali brať ohľad. Zjednodušene povedané, nemali by ste nechať návštevníka vášho online obchodu zablúdiť. Prinášame vám preto tipy, ako docieliť, že nakupujúci nájdu presne to, čo hľadajú. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte […]

Čítať celé

Šéf marketingu Radek prezradí, aké sú top doplnky (nielen) pre vianočnú sezónu.

Chcete byť pripravení na vrchol sezóny? Alebo dokonca „vždy pripravení“? Pozrite sa na záznam live streamu s našim Radkom Hudákom. Zistíte, aké doplnky vám pomôžu viac predávať a lepšie komunikovať so zákazníkmi. Neprehliadli ste niektorý z nich? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a […]

Čítať celé

Noví vs. vracajúci sa návštevníci: prečo by vás tento pomer mal zaujímať?

Webová analytika je disciplínou, ktorá by mala prirodzene zaujímať každého prevádzkovateľa e-shopu. Pomocou rôznych nástrojov sa totiž dokážete dostať k veľmi zaujímavým číslam, vďaka ktorým môžete e-shop posúvať vpred. Zamerali sme sa na to, prečo by vás mal zaujímať pomer nových a vracajúcich sa návštevníkov. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé
brand

Ako na jedinečný brand a e-shop, kam sa zákazníci budú radi vracať

Ako správne pretaviť jedinečnosť svojho brandu do e-shopu? Ako komunikovať príbeh brandu, jeho hodnoty a poslanie na svojom e-shope? Až odpovede na tieto otázky vám zabezpečia, že váš e-shop bude originálny, zapamätateľný a zákazníci sa naň budú radi vracať. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch