Marketing

Ani ten najlepší e-shop sa neobíde bez dobrého marketingu. Práve preto sme sa na neho zamerali a servírujeme vám články z najrôznejších marketingových odborov od PPC cez SEO až po sociálne médiá.

Facebook nie je mŕtvy: naučte sa základy reklamy a spoznajte nové trendy

Máte pocit, že Facebook je out a nemá pre vašu firmu zmysel? V tom prípade ste asi nevyskúšali Facebook reklamu. Tá dokáže osloviť 2,5 miliónov Slovákov. To je celkom slušné číslo, čo myslíte? Čo všetko musíte vedieť o reklame na Facebooku a ako z nej dokážete vyťažiť maximum?  Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte […]

Čítať celé

Čo je model See Think Do Care a ako vám pomôže pri prevádzkovaní e-shopu?

Venujete sa marketingu svojho e-shopu svojpomocne? Zrejme ste už narazili na frameworky, ktoré pomáhajú pri zostavovaní a vyhodnocovaní marketingovej stratégie. Jedným z nich je See Think Do Care, ktorý si nachádza uplatnenie najmä pri online projektoch, vrátane e-shopov. Ako ho využiť a v čom vám pomôže? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Začíname s Instagramom: Praktické tipy a triky nielen pre e-shopy

Chceli by ste byť súčasťou najrýchlejšie rastúcej sociálnej siete u nás a mať možnosť zaujať viac ako milión Slovákov? V tom prípade by váš brand či e-shop nemal chýbať na Instagrame. Založte si firemný účet, získajte verných zákazníkov a užite si nárast predajov. Poradíme vám ako na to.  Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Čo je event marketing a ako môže pomôcť vášmu brandu?

Viete, čo si ľudia najviac zapamätajú? Ku podivu nejde o virálne videá, kontroverzné reklamy či vtipné gify. Človek si vždy najdlhšie pamätá to, čo skutočne prežije. Ak chcete svojim zákazníkom vryť do pamäte svoj brand alebo novo ponúkaný produkt poskytnite im zážitok. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo […]

Čítať celé

Ako na jednoduchú kľúčovku bez platených nástrojov?

Analýza kľúčových slov je dôležitým stavebným kameňom pri tvorbe e-shopu. Vďaka nej si môžete vytvoriť prehľadnú štruktúru webu, kvalitné vstupné stránky aj základ pre PPC kampane. Môžete sa napríklad obrátiť na prevereného SEO špecialistu. Ako si ale vytvoriť vlastnú jednoduchú a zmysluplnú klíčovku svojpomocne? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: […]

Čítať celé

Ako si poradiť so zákazníkmi, ktorí si nepreberú dobierku?

Nepreberači dobierok – toto pomenovanie medzi prevádzkovateľmi e-shopov zľudovelo a označuje tých, ktorí si objednajú tovar s platbou na dobierku a následne si ho nevyzdvihnú. Skôr či neskôr sa s nimi stretne každý, ktorý ponúka dobierku ako spôsob platby za tovar. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ako si ušetriť peniaze aj starosti. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop […]

Čítať celé

Vstúpte do kráľovstva contentu: Ako na obsahový marketing?

Content – jedno z najpoužívanejších slov v digitálnom svete. V dnešnej dobe, kedy ľudia všetky odpovede na svoje otázky hľadajú prostredníctvom Google, dokáže content marketing významným spôsobom napomôcť vášmu biznisu. Ako sa ale nestratiť v hromade internetového balastu a vybočiť z davu? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

Strasti a slasti video marketingu

Videá vládnu svetu. Zvyšujú dôveryhodnosť a predávajú. Správne zvolený video marketing dokáže cieliť presne tam, kde to má pre vašu značku zmysel. Už dávno neplatí, že na video reklamu potrebujete niekoľkotisícový rozpočet. Objavte nové formáty a trendy vo video marketingu, ktoré vašu značku posunú vpred. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Ako riešiť reklamácie a vratky v e-shope k spokojnosti zákazníkov?

Reklamácie a vratky, pri týchto slovách často nabehnú najmä začínajúcim prevádzkovateľom e-shopov vrásky na čele. Pri prevádzke e-shopu sa im však nevyhnete a tak je s nimi potrebné nielen počítať, ale tiež im prispôsobiť procesy. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ako reklamácie a vratky zvládať lepšie. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Ako na propagáciu e-shopu z pohľadu SEO?

Tajomstvom úspechu elektronického obchodu je neustále získavanie relevantných návštevníkov. Jeden z nákladovo najefektívnejších spôsobov, ako osloviť používateľov prostredníctvom elektronického obchodu je vhodne stanovená SEO stratégia. Poďme sa pozrieť ako na to. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch