Marketing

Ani ten najlepší e-shop sa neobíde bez dobrého marketingu. Práve preto sme sa na neho zamerali a servírujeme vám články z najrôznejších marketingových odborov od PPC cez SEO až po sociálne médiá.

8 tipov, ako písať e-maily zákazníkom a zvýšiť ich čítanosť

Šikovní obchodníci a marketéri považujú e-mail nielen za nevyhnutnosť pre biznis, ale aj za základný prvok ich marketingových a predajných kanálov. Poďme sa spoločne pozrieť ako písať e-maily tak, aby ich po doručení vaši zákazníci nehodili rovno do koša. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Správnym filtrovaním produktov k väčšej prehľadnosti a vyšším konverziám – ako na to?

Čím viac produktov v e-shope predávate, tým bude klesať jeho prehľadnosť. Ak návštevník u vás rýchlo nenájde čo hľadá, začne sa obzerať inde. Kameňom úrazu mnohých e-shopov sú nepoužiteľné alebo úplne chýbajúce filtrovanie produktov. Prečo je také dôležité, ako si ho premyslieť a nerobiť chyby? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo […]

Čítať celé
Michal Krutiš

Keď predaje v e-shope klesajú. Čo s tým?

Dostali ste sa do ťažkej situácie – váš e-shop má medziročne nižšie predaje alebo nerastiete tak, ako ste plánovali? Skrátka, žiadna veľká sláva? Preto treba začať o marketingovej stratégii uvažovať trochu inak. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Nevytvárajte v návštevníkoch e-shopu frustráciu: čo sú rage clicks a ako ich vyhodnocovať?

Väčšia prehľadnosť, lepšia použiteľnosť a jednoduchý objednávkový proces sú ingredienciami nevyhnutnými pre postupné vylepšovanie vášho e-shopu. Veľmi zaujímavou metrikou sú z tohto pohľadu tzv. rage kliknutia. Dozviete sa vďaka nim, či váš e-shop nevyvoláva v návštevníkoch frustráciu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov […]

Čítať celé

12 dôvodov, prečo využiť služby profesionálneho copywritera

Copywriting nie je hobby, kratochvíľa ani doplnková profesia. Je to už pevná súčasť každého podnikania. Tí úspešní už na to prišli. Aké dôvody by vás mali viesť k tomu, aby ste s profesionálnym copywriterom spolupracovali? Poďte sa inšpirovať a uvidíte, že sa vám to oplatí! Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Toto sú metriky, ktoré by si mal postrážiť každý začínajúci e-shopár

Začiatky s e-shopom spravidla nie sú jednoduché, o to väčšia je potom radosť z prvých objednávok a ďalších úspechov. Aby ste sa ale k prvotným úspechom prepracovali skôr, je dobré strážiť si hneď od začiatku niekoľko užitočných metrík. Tieto metriky by tak určite nemali ujsť vašej pozornosti! Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo […]

Čítať celé
Milan Markovič

Budovanie značky alebo investovať do výkonu? 4 kroky ako na digitálnu stratégiu

Stratégia digitálnych kampaní pre e-shop je zložitá vec. Mnoho e-shopov má len výkonnostné kampane, stále mení témy komunikácie, každý banner je ako od inej značky a nevytvára v očiach zákazníka žiadnu pridanú hodnotu, len predáva produkty, ktoré predávajú aj iný. Stratégia musí jasne definovať cestu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Od vtipkovania k serióznosti: čo je brand voice a prečo je dôležitý?

Budovanie značky je síce zdĺhavým, ale zároveň veľmi dôležitým procesom smerujúcim k dosiahnutiu dlhodobého úspechu pri podnikaní s e-shopom. Neoddeliteľnou súčasťou budovania značky je aj tzv. brand voice. Čo to je a prečo je dôležitý? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Merajte lepšie svoje konverzie vďaka Facebook Conversions API

Stále väčšiu úlohu v online marketingu zohrávajú dáta a Facebook reklama nie je výnimkou. Facebook Conversions API vám umožní nazbierať maximálne množstvo dát a tým môže zlepšiť výkon vašich reklám. Ako CAPI funguje, ako sa líši od Facebook pixelu a ako ju v Shoptete nastavíte? Všetko zistíte v tomto článku. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet […]

Čítať celé

Pop up okná a ich možnosti využitia v e-shope: kedy sú užitočné a kedy otravné?

Určite ste sa už stretli s pop up – tzv. vyskakovacími oknami, ktorých obsahom mohli byť rôzne výzvy či informácie. Pop up okná sú relatívne bežnou súčasťou rôznych webových stránok od malých blogov až po veľké e-shopy. Pozreli sme sa možnosti, ako ich využiť a kedy je ich nasadenie skôr kontraproduktívne. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch