Analytika e-shopu

GDPR a prevádzkovanie e-shopu. Na čo všetko si dať pozor

GDPR sa týka každého jedného e-shopu, v praxi sa stále objavujú prípady, kedy GDPR nie je dodržiavané, resp. jeho úprava úplne chýba. Takže na čo by ste mali u GDPR vždy pamätať? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Noví vs. vracajúci sa návštevníci: prečo by vás tento pomer mal zaujímať?

Webová analytika je disciplínou, ktorá by mala prirodzene zaujímať každého prevádzkovateľa e-shopu. Pomocou rôznych nástrojov sa totiž dokážete dostať k veľmi zaujímavým číslam, vďaka ktorým môžete e-shop posúvať vpred. Zamerali sme sa na to, prečo by vás mal zaujímať pomer nových a vracajúcich sa návštevníkov. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé
Michal Krutiš

Keď predaje v e-shope klesajú. Čo s tým?

Dostali ste sa do ťažkej situácie – váš e-shop má medziročne nižšie predaje alebo nerastiete tak, ako ste plánovali? Skrátka, žiadna veľká sláva? Preto treba začať o marketingovej stratégii uvažovať trochu inak. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé
Milan Markovič

Budovanie značky alebo investovať do výkonu? 4 kroky ako na digitálnu stratégiu

Stratégia digitálnych kampaní pre e-shop je zložitá vec. Mnoho e-shopov má len výkonnostné kampane, stále mení témy komunikácie, každý banner je ako od inej značky a nevytvára v očiach zákazníka žiadnu pridanú hodnotu, len predáva produkty, ktoré predávajú aj iný. Stratégia musí jasne definovať cestu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Merajte lepšie svoje konverzie vďaka Facebook Conversions API

Stále väčšiu úlohu v online marketingu zohrávajú dáta a Facebook reklama nie je výnimkou. Facebook Conversions API vám umožní nazbierať maximálne množstvo dát a tým môže zlepšiť výkon vašich reklám. Ako CAPI funguje, ako sa líši od Facebook pixelu a ako ju v Shoptete nastavíte? Všetko zistíte v tomto článku. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet […]

Čítať celé

Google Analytics 4: Ako ich nasadiť a čo prinášajú?

Nasadili sme pre vás priamu integráciu Google Analytics 4 so Shoptetom. Čo je Google Analytics 4, aké výhody prináša a ako ich nasadiť sa dozviete v našom novom blogu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Navigácia v článkoch