Copywriting

Ako na branding, keď klesajú predaje e-shopu?

Ako najlepšie vynaložiť svoje financie, keď predaje klesajú? A keď svoju rolu hrá tiež inflácia a situácia na Ukrajine? Mnohých klientov to vedie k túžbe investovať len do výkonu. Obmedzenie investície do brandu vás však môže dohnať neskôr.  Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Aká dĺžka produktových popisov je vhodná pre váš projekt?

Asi najčastejšou otázkou majiteľov e-shopov, ktorú dostávam, je: „Aké dlhé by mali byť produktové popisy?“ Väčšinou pritom ani netušia, aká veľká je jedna normostrana. Následne, keď počítajú cenu za 1 text krát počet produktov, väčšinou im stačia tie najkratšie popisy. Dnes vám ukážem príklady rôznych dĺžok popisov a pre aké e-shopy sú vhodné. Založte si […]

Čítať celé

O čom písať na blog v predvianočných článkoch

Premýšľate, ako sa čo najlepšie pripraviť na Vianoce a ako prilákať čo najviac zákazníkov, ktorí vianočné darčeky tento rok nakúpia práve u vás? Pomôžte si blogom. Dáme vám pár užitočných tipov, ako na lákavý vianočný content. 🎄 Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé
brand

Ako na jedinečný brand a e-shop, kam sa zákazníci budú radi vracať

Ako správne pretaviť jedinečnosť svojho brandu do e-shopu? Ako komunikovať príbeh brandu, jeho hodnoty a poslanie na svojom e-shope? Až odpovede na tieto otázky vám zabezpečia, že váš e-shop bude originálny, zapamätateľný a zákazníci sa naň budú radi vracať. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé
newsletter

5 + 1 tipov ako na texty v newsletteroch

Zaujmite svojich odberateľov a pripravte im obsah, ktorý si radi prečítajú. Dizajnovo dokonalé šablóny totiž nemusia stačiť. Nemali by ste zabúdať ani na kvalitné texty v e-mailoch, ktoré toho môžu povedať viac ako dosť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov […]

Čítať celé

Vstúpte do kráľovstva contentu: Ako na obsahový marketing?

Content – jedno z najpoužívanejších slov v digitálnom svete. V dnešnej dobe, kedy ľudia všetky odpovede na svoje otázky hľadajú prostredníctvom Google, dokáže content marketing významným spôsobom napomôcť vášmu biznisu. Ako sa ale nestratiť v hromade internetového balastu a vybočiť z davu? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

Prečo je obsahová stratégia dôležitá aj pre váš e-shop a ako ju vytvoriť?

Tvrdenie „obsah je kráľ“ už mnohí považujú za marketingové klišé. Hoci je bezpochyby pravdivé, zďaleka nie je jedinou ingredienciou potrebnou na to, aby ste sa so svojím obsahom presadili v online prostredí. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

SEO Copywriting – 10 základných chýb

Ako písať dobrý text na stránky, ktorý by spĺňal túžbu po vyšších priečkach vo vyhľadávačoch, ale aj nároky klientov na stopercentnú čitateľnosť a čitateľskú atraktivitu? To vám pochopiteľne nikto nepovie; do istej miery sa musíte s „darom“ vedieť písať čtivé texty narodiť, a tiež si svoje vlastné know-how získať dlhou praxou. Založte si nezáväzne vlastný […]

Čítať celé

Píšte newslettre, ktoré neskončia v koši

Z viac ako 20 000 e-shopov, ktoré bežia na Shoptet platforme, len zlomok používa e-mailing. Kde sa asi stala chyba? Neviete, čo rozosielať? Nie ste presvedčení o potenciáli newsletterov? Alebo netušíte, ako to robiť správne? Zistite, ako napísať newsletter, ktorý ľudia definitívne rozkliknú. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé