Marketing

Ani ten najlepší e-shop sa neobíde bez dobrého marketingu. Práve preto sme sa na neho zamerali a servírujeme vám články z najrôznejších marketingových odborov od PPC cez SEO až po sociálne médiá.

Milan Markovič

Budovanie značky alebo investovať do výkonu? 4 kroky ako na digitálnu stratégiu

Stratégia digitálnych kampaní pre e-shop je zložitá vec. Mnoho e-shopov má len výkonnostné kampane, stále mení témy komunikácie, každý banner je ako od inej značky a nevytvára v očiach zákazníka žiadnu pridanú hodnotu, len predáva produkty, ktoré predávajú aj iný. Stratégia musí jasne definovať cestu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Od vtipkovania k serióznosti: čo je brand voice a prečo je dôležitý?

Budovanie značky je síce zdĺhavým, ale zároveň veľmi dôležitým procesom smerujúcim k dosiahnutiu dlhodobého úspechu pri podnikaní s e-shopom. Neoddeliteľnou súčasťou budovania značky je aj tzv. brand voice. Čo to je a prečo je dôležitý? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Merajte lepšie svoje konverzie vďaka Facebook Conversions API

Stále väčšiu úlohu v online marketingu zohrávajú dáta a Facebook reklama nie je výnimkou. Facebook Conversions API vám umožní nazbierať maximálne množstvo dát a tým môže zlepšiť výkon vašich reklám. Ako CAPI funguje, ako sa líši od Facebook pixelu a ako ju v Shoptete nastavíte? Všetko zistíte v tomto článku. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet […]

Čítať celé

Pop up okná a ich možnosti využitia v e-shope: kedy sú užitočné a kedy otravné?

Určite ste sa už stretli s pop up – tzv. vyskakovacími oknami, ktorých obsahom mohli byť rôzne výzvy či informácie. Pop up okná sú relatívne bežnou súčasťou rôznych webových stránok od malých blogov až po veľké e-shopy. Pozreli sme sa možnosti, ako ich využiť a kedy je ich nasadenie skôr kontraproduktívne. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop […]

Čítať celé

Čo je SMS marketing a aké sú jeho úskalia?

Hoci by sa mohlo zdať, že moderné komunikačné platformy, ako napríklad WhatsApp či Telegram, vytlačili SMS na okraj záujmu, nie je to celkom tak. SMS môžu byť šikovným marketingovým nástrojom, najmä vtedy ak viete, ako a kedy ich použiť. Zistite, čo je to SMS marketing a ako ho využiť pre váš e-shop. Založte si nezáväzne vlastný testovací […]

Čítať celé

Diskusie k produktom v e-shope: dajte návštevníkom možnosť vyjadriť sa

Umožniť diskusiu k produktom priamo v e-shope je zaujímavým spôsobom, ako upútať pozornosť návštevníkov a prirodzene získavať hodnotný textový obsah. Zároveň môžete citeľne odľahčiť zákaznícku podporu. Ako pristupovať k diskusiám v e-shope, aké sú ich výhody a na čo by ste si mali dať pozor? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Umelá inteligencia zasahuje: viete, čo sú chatboty a aké využitie majú v e-shope?

Chatboty sú čoraz rozšírenejšie a určite ste sa už aj vy s nejakým komunikovali. Možno dokonca ani neviete, že ste mali „tú česť“ s umelou inteligenciou. Zistite, ako môžete využiť chatbota pri prevádzkovaní e-shopu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Čo je stránka 404, prečo by ste jej mali venovať pozornosť a ako sa dá využiť?

S kódom 404 sa už stretol prakticky každý používateľ internetu. Ide o chybovú stránku, ktorá sa zobrazí vždy, keď sa pokúšate dostať na neplatnú URL adresu alebo na podstránku, ktorá už bola medzičasom vymazaná. Vedeli ste však, že aj chybovú stránku 404 môžete využiť vo svoj prospech? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte […]

Čítať celé

Technické náležitosti článku: 3 tipy, na čo nezabudnúť

Našli ste ideálnu tému, vybrali vhodné kľúčové slová a napísali článok na váš blog. Gratulujeme! Aj napriek tomu ešte nemáte vyhrané. Na to, aby ste sa so svojim článkom umiestňovali na prvých priečkach vo výsledkoch vyhľadávania, je však nutné myslieť aj na niekoľko technických záležitostí. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch