Marketing

Ani ten najlepší e-shop sa neobíde bez dobrého marketingu. Práve preto sme sa na neho zamerali a servírujeme vám články z najrôznejších marketingových odborov od PPC cez SEO až po sociálne médiá.

7 tipov, ako pripraviť sociálne siete e-shopu na Vianoce

Vianoce sú pre drvivú väčšinu e-shopov najnáročnejším a zároveň najúspešnejším obdobím v roku. Chcete z nich vyťažiť čo najviac? Potom nezabudnite zapojiť sociálne siete. Poradíme vám, ako na to. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Vianoce sa blížia! Sú vaše PPC kampane pripravené?

Vianoce a predvianočné obdobie sú časom, kedy má žatvu väčšina e-shopov. Počet objednávok rastie, tržby stúpajú a obchodníci si mädlia ruky radosťou, ako im všetko krásne šliape. Aj vám by sa podobný scenár páčil? Ak áno, máme pre vás pár tipov. Nepodceňujte včasnú prípravu Začnite svoje vianočné kampane plánovať s predstihom. Naháňať všetko až na […]

Čítať celé

Začíname s influencer marketingom: Ako funguje a v čom vám pomôže?

Influencer marketing sa vo svete teší čoraz väčšej obľube. Prečo je to tak a kto je vlastne influencer? Zistite, prečo sa spolupráca s nimi vyplatí a ako môžu pomôcť vašej značke. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

5 tipov ako vylepšiť newsletter

E-mailing patrí dlhodobo medzi jeden z najefektívnejších nástrojov marketingovej komunikácie. Ako by mal vyzerať newsletter, ktorý vašich zákazníkov zaujme? Prečítajte si našich 5 tipov, ktoré vám e-mailovú komunikáciu pomôžu vylepšiť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Čo je bounce rate, ako ho vyhodnocovať a znížiť?

Bounce rate je metrika, ktorá vám napovie, ako sa darí jednotlivým podstránkam vášho e-shopu. Môže byť zároveň signálom, že niečo je potrebné vylepšiť. Pozrime sa na to, ako bounce rate vyhodnocovať a aké opatrenia môžete urobiť na to, aby ste túto hodnotu udržali čo najnižšie. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: […]

Čítať celé

Ako ovplyvní príchod iOS 14.5 slovenské e-shopy?

Minulý rok v októbri Apple spôsobil nemalý rozruch. S príchodom iOS 14 malo prísť výrazne obmedzenie sledovania používateľov, ktoré zasiahne všetky reklamné systémy. Túto novinku, ktorú Apple nazýva AppTrackingTransparency framework, sme ale nakoniec zaznamenali až v posledných týždňoch, s vydaním iOS 14.5. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo […]

Čítať celé

Prezentujte svoju firmu na LinkedIne: poradíme vám, ako na to

Vybudujte silnejšie povedomie o svojej značke, produktoch či službách a získajte nové obchodné kontakty. Zviditeľnite svoju firmu a staňte sa súčasťou najväčšej profesijnej siete na svete. Poradíme vám, ako si založiť profil a akým spôsobom komunikovať na LinkedIne.  Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

5 vecí, ktoré nezabudnúť, než spustíte reklamu

Ak máte predstavu, na ktorých kanáloch by ste chceli mať platenú reklamu, ostáva dôležitá úloha: správne rozdeliť rozpočty do kampaní a zvoliť vhodné KPI pre výkonnostné kampane. Čo potrebujete zistiť, skôr ako začnete rozdeľovať rozpočty? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch