Ako na podnikanie

Aká dĺžka produktových popisov je vhodná pre váš projekt?

Asi najčastejšou otázkou majiteľov e-shopov, ktorú dostávam, je: „Aké dlhé by mali byť produktové popisy?“ Väčšinou pritom ani netušia, aká veľká je jedna normostrana. Následne, keď počítajú cenu za 1 text krát počet produktov, väčšinou im stačia tie najkratšie popisy. Dnes vám ukážem príklady rôznych dĺžok popisov a pre aké e-shopy sú vhodné. Založte si […]

Čítať celé

Septembrové novinky

Shoptet tento rok oslávil 13. narodeniny! Keby to nebola e-shopová platforma, ale tínedžer, práve by si sadal do školských lavíc a otváral učebnicu matematiky. Lenže náš Shoptet je oveľa ďalej a už ovláda napríklad pokročilú štatistiku, ktorá je tu pre vaše e-shopy. Čo ďalšie sa naučil? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

GDPR a prevádzkovanie e-shopu. Na čo všetko si dať pozor

GDPR sa týka každého jedného e-shopu, v praxi sa stále objavujú prípady, kedy GDPR nie je dodržiavané, resp. jeho úprava úplne chýba. Takže na čo by ste mali u GDPR vždy pamätať? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými […]

Čítať celé

Praktické tipy, čo robiť ak niekto okopíroval váš e-shop alebo jeho časť

Inšpirovať sa v začiatkoch podnikania s e-shopom konkurenciou je relatívne bežné. Nie je však nič výnimočné, ak sa niekto rozhodne drzo skopírovať celý váš e-shop alebo jeho časť. Nielenže tým poruší vaše autorské práva, ale môže aj poškodiť vašu povesť. Zistite, čo môžete urobiť a ako sa brániť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Šéf marketingu Radek prezradí, aké sú top doplnky (nielen) pre vianočnú sezónu.

Chcete byť pripravení na vrchol sezóny? Alebo dokonca „vždy pripravení“? Pozrite sa na záznam live streamu s našim Radkom Hudákom. Zistíte, aké doplnky vám pomôžu viac predávať a lepšie komunikovať so zákazníkmi. Neprehliadli ste niektorý z nich? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a […]

Čítať celé

Tipy, ako zvládnuť posielanie tovaru do zahraničia

Pri prevádzkovaní e-shopu sa skôr či neskôr dostanete k otázke, ako doručovať zákazníkom tovar do zahraničia a či sa tým vôbec zaoberať. Či už vám na domácom trhu začína byť tesno a chcete expandovať, alebo len plánujete z času na čas poslať tovar do zahraničia, nasledujúce tipy sú určené práve vám. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet […]

Čítať celé

Ako maximálne zabezpečiť Facebook účet?

Keby sme dali v tíme všetky ruky dohromady, stále by sa počet prstov nevyrovnal množstvu hacknutých účtov, o ktorých sme tento rok počuli. Ukážeme si, ako si zabezpečiť účet na Facebooku. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Ako prostredníctvom e-shopu ponúkať poistenie zakúpeného tovaru?

Úspešné e-shopy často ponúkajú svojim zákazníkom omnoho viac ako len samotný predaj tovaru. V stále tesnejšom konkurenčnom prostredí je veľmi dôležité vyniknúť doplnkovými službami a medzi ne patrí aj poistenie tovaru. Zistite, akým spôsobom môžete túto službu ponúkať aj vy a čo tým získate. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením […]

Čítať celé
Michal Krutiš

Keď predaje v e-shope klesajú. Čo s tým?

Dostali ste sa do ťažkej situácie – váš e-shop má medziročne nižšie predaje alebo nerastiete tak, ako ste plánovali? Skrátka, žiadna veľká sláva? Preto treba začať o marketingovej stratégii uvažovať trochu inak. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch