Ako prevádzkovať e-shop

Milan Markovič

Budovanie značky alebo investovať do výkonu? 4 kroky ako na digitálnu stratégiu

Stratégia digitálnych kampaní pre e-shop je zložitá vec. Mnoho e-shopov má len výkonnostné kampane, stále mení témy komunikácie, každý banner je ako od inej značky a nevytvára v očiach zákazníka žiadnu pridanú hodnotu, len predáva produkty, ktoré predávajú aj iný. Stratégia musí jasne definovať cestu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto […]

Čítať celé

Čo najviac riešia e-shopy v roku 2022? Pýtame sa poradcov z Reshoperu

Aké otázky v praxi riešia slovenské a české e-shopy? Vyspovedali sme popredných e-commerce špecialistov, ktorí boli 13. apríla na Reshoperi k dispozícii v Poradenskej zóne. Každý návštevník sa mohol zadarmo opýtať na čokoľvek z oblasti práva, marketingových stratégií, riadenia e-shopu aj výkonnostných kampaní. Aké témy podľa poradcov teraz v e-commerce rezonujú? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na […]

Čítať celé

Staroknih: Komunitu sme sa rozhodli vybudovať na pozitívnej skúsenosti našich zákazníkov

Prvú kapitolu neobyčajného antikvariátu Staroknih začala písať obyčajná náhoda. Objavenie zabudnutých kníh, v starom bratislavskom byte, si Veronika nenechala pre seba a spolu s priateľom ho premenila na úspešné podnikanie. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Merajte lepšie svoje konverzie vďaka Facebook Conversions API

Stále väčšiu úlohu v online marketingu zohrávajú dáta a Facebook reklama nie je výnimkou. Facebook Conversions API vám umožní nazbierať maximálne množstvo dát a tým môže zlepšiť výkon vašich reklám. Ako CAPI funguje, ako sa líši od Facebook pixelu a ako ju v Shoptete nastavíte? Všetko zistíte v tomto článku. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet […]

Čítať celé

Čakáte na platby za objednávky príliš dlho? Zlepšite situáciu týmito spôsobmi!

Hoci je platba na dobierku pri nákupoch cez e-shop stále veľmi populárna, online platby kartou ju postupne vytláčajú. Tento spôsob platby je rýchly, pohodlný a výhodný ako pre nakupujúceho, tak aj pre predajcu. Čo robiť, ak na platby za objednávky čakáte príliš dlho a mnohé z nich aj zostanú nezaplatené? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet […]

Čítať celé
pravo e-shop

5 tipov ako zvládnuť zmluvy a právnu agendu vášho e-shopu

Prevádzkovanie e-shopu má svoje pravidlá. Obchodné podmienky, reklamácie, ochrana osobných údajov a GDPR. Základné body, na ktoré treba myslieť pri založení e-shopu na Slovensku, si prečítate v tomto článku. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Čo je SMS marketing a aké sú jeho úskalia?

Hoci by sa mohlo zdať, že moderné komunikačné platformy, ako napríklad WhatsApp či Telegram, vytlačili SMS na okraj záujmu, nie je to celkom tak. SMS môžu byť šikovným marketingovým nástrojom, najmä vtedy ak viete, ako a kedy ich použiť. Zistite, čo je to SMS marketing a ako ho využiť pre váš e-shop. Založte si nezáväzne vlastný testovací […]

Čítať celé

Pôsobíte s e-shopom v módnom segmente? Toto sú 3 tipy, ako znížiť vratkovosť tovaru

Pri podnikaní s e-shopom sa vratkám nevyhnete, avšak v niektorých segmentoch sú natoľko časté, že s nimi treba počítať aj v rozpočte a celom biznis modeli. Suverénne najväčšiu mieru vráteného tovaru vykazujú e-shopy s oblečením a inými módnymi doplnkami. Pripravili sme pre vás 3 tipy, ako počet vratiek znížiť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo […]

Čítať celé
Lukáš Pítra

Ako spoznať svoje konkurenčné výhody?

Ak máte e-shop, skôr či neskôr zakopnete o rady typu: „Mali by ste si na web vymyslieť nejaké konkurenčné výhody“. Ako urobiť, aby konkurenčné výhody vášho e-shopu neboli len marketingový slogan, ale boli skutočné a užitočné pre zákazníkov, prezradí Lukáš Pítra. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením […]

Čítať celé

Prečo zvoliť Shoptet Pay? Ondřej Buben o platobnej bráne od Shoptetu

Platobná brána, ktorú spustíte priamo v administrácii vášho shoptetu a na druhý deň už prijímate platby za objednávky? To je Shoptet Pay. Čo táto novinka prináša e-shopom a pre koho je určená, približuje Ondřej Buben, ktorý vedie tím Shoptet Pay. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch