Ako prevádzkovať e-shop

Recyklačné poplatky: akého tovaru sa týkajú a čo znamenajú pre váš e-shop?

Pri prevádzkovaní e-shopu na vás čaká plnenie mnohých zákonných povinností a preto sa oplatí získať v spleti paragrafov aspoň základný prehľad. Zamerali sme sa na recyklačné poplatky, povinnosti vyplývajúce z ich zavedenia a možnosti, ako informácie o výške recyklačného poplatku zobrazovať v e-shope. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé

Nie každý tovar môže zákazník vrátiť do 14 dní: ako k tomu pristupovať v praxi?

Spotrebitelia vnímajú možnosť vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu ako dôležitú výhodu nakupovania online. Ide o riešenie kúpy nekvalitného alebo nevyhovujúceho tovaru a tiež kompenzáciou za to, že tovar si pred kúpou nemôžu obzrieť, prípadne vyskúšať. Nie každý tovar je však možné vrátiť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Alternatívne riešenie sporov: Prečo by zmienka o ňom nemala chýbať v obchodných podmienkach?

Alternatívne riešenie sporov predstavuje jednu z možností, ako dospieť k dohode medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Do pozornosti prevádzkovateľov e-shopov sa dostal v roku 2016, vďaka novele zákona, ktorá zaviedla viacero povinností. Čo všetko o ňom potrebujete vedieť? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Ako môžete využiť lokálne SEO pre váš e-shop?

Hoci s e-shopom môžete relatívne ľahko predávať tovar aj do celého sveta, v niektorých prípadoch sa oplatí zamerať skôr na určitú lokalitu a snažiť sa preraziť v rámci nej. Určite by ste preto nemali podceňovať silu lokálneho vyhľadávania. Poradíme, ako na to. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Akciové ceny: Ako s nimi pracovať a je to stále magické lákadlo pre zákazníkov?

Slová ako akcia pôsobia na zákazníkov priam magicky. Ak je určitý tovar v akcii, začne vzbudzovať pozornosť. Napokon, aj najväčšie e-shopy pravidelne organizujú rôzne výpredaje a s akčnými cenami aktívne pracujú. Prečo by akciové ceny nemali chýbať vo vašej marketingovej stratégii? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Odstúpenie od zmluvy: aké pravidlá a povinnosti musíte dodržať?

Za akých okolností môže zákazník odstúpiť od uzatvorenej zmluvy a vrátiť zakúpený tovar? Ako by ste v tomto prípade mali postupovať vy ako prevádzkovateľ eshopu? Prečítajte si rady a tipy, ako postupovať pri odstúpení zákazníka od zmluvy do 14 dní. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu […]

Čítať celé

360° fotografie pre e-shop: predveďte produkty v celej svojej kráse

Hovorí sa, že jedna dobrá fotografia vydá aj za tisíc slov. Potom platí, že 360° fotografie sú doslova na nezaplatenie. Akým spôsobom môžete tento typ fotografií pridať do svojho e-shopu, pri akom tovare sa to naozaj oplatí a čo môžete od nasadenia 360° fotografií očakávať? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: […]

Čítať celé

Fabulo: Od hobby k prosperujúcej firme – teraz úspešne podnikajú v troch krajinách

Začali ako malá spoločnosť a dnes posielajú mesačne viac ako 1500 balíkov. Ako sa im to podarilo? Rozprávali sme sa s Ivánom Mátisom, majiteľom Fabulo.sk, ktoré ponúka kozmetiku, produkty pre masáž, wellness a rehabilitácie. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch