Právo

Alternatívne riešenie sporov: Prečo by zmienka o ňom nemala chýbať v obchodných podmienkach?

Alternatívne riešenie sporov predstavuje jednu z možností, ako dospieť k dohode medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Do pozornosti prevádzkovateľov e-shopov sa dostal v roku 2016, vďaka novele zákona, ktorá zaviedla viacero povinností. Čo všetko o ňom potrebujete vedieť? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Odstúpenie od zmluvy: aké pravidlá a povinnosti musíte dodržať?

Za akých okolností môže zákazník odstúpiť od uzatvorenej zmluvy a vrátiť zakúpený tovar? Ako by ste v tomto prípade mali postupovať vy ako prevádzkovateľ eshopu? Prečítajte si rady a tipy, ako postupovať pri odstúpení zákazníka od zmluvy do 14 dní. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu […]

Čítať celé

Cookie lišta prehľadne: Ako sa pripraviť na zmeny?

V Českej republike od januára 2022 zo zákona potrebujete získať aktívny súhlas používateľa. Na Slovensku podobná novela zákona vojde do účinnosti vo februári, s nami však budete pripravený vďaka tzv. cookie lište. Čo preto musíte ako e-shop urobiť a ako vám technicky pomôže Shoptet? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Ako si poradiť so zákazníkmi, ktorí si nepreberú dobierku?

Nepreberači dobierok – toto pomenovanie medzi prevádzkovateľmi e-shopov zľudovelo a označuje tých, ktorí si objednajú tovar s platbou na dobierku a následne si ho nevyzdvihnú. Skôr či neskôr sa s nimi stretne každý, ktorý ponúka dobierku ako spôsob platby za tovar. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ako si ušetriť peniaze aj starosti. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch