Podnikanie

Čo sú fulfillment služby a prečo ich využíva stále viac e-shopov?

Služieb, ktoré majú prevádzkovateľom e-shopov uľahčovať život a umožňovať ďalší rozvoj, je stále viac a patrí medzi ne aj fulfillment. Prezradíme vám, čo sa za týmto označením skrýva a tiež, čo všetko brať do úvahy pri výbere poskytovateľa fulfillment služieb. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé

Prečo (ne)ponúkať platbu na dobierku?

Platba na dobierku – áno alebo nie? Napriek obrovskej popularite online platieb patrí u zákazníkov dobierka medzi najobľúbenejšie platobné metódy. Prečo je to tak a čo to znamená pre vás e-shop? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Ako poznať svojich zákazníkov

Je prekvapivé, koľko začínajúcich i pokročilých e-shopárov nerieši, pre koho e-shop tvoria. Možno si v začiatku mysleli, že to nie je treba. Poznanie zákazníka ale nie je žiadna nadstavba. S trochou zveličenia by sa dalo povedať, že je to podstata podnikania.

Čítať celé

Zákazník na prvom mieste: doveďte zákaznícky servis vášho e-shopu do dokonalosti

Zvládnuť zákaznícky servis na výbornú je náročnou métou. S dobrým plánovaním, premyslenými procesmi a trpezlivým prístupom sa vám to však podarí a odmenou budú spokojní a vracajúci sa zákazníci. Poradíme, ako zákaznícky servis v e-shope doviesť na vyššiu úroveň a ako si ju aj udržať. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Ako sledovať ceny konkurenčných e-shopov a oplatí sa to vôbec?

Cena je silným predajným argumentom a veľa nakupujúcich má prirodzenú túžbu nakúpiť si čo najvýhodnejšie. Znamená to však, že je vždy najdôležitejšie predávať za najnižšie ceny? Ako popri tom udržať krok s konkurenciou a prečo sa nenechať strhnúť do cenovej vojny? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Užitočné tipy, ako získať návštevnosť so začínajúcim e-shopom

Založili ste si e-shop a po čase zisťujete, že ho vlastne nikto ani nenavštevuje a na počítadle návštevnosti pribúdajú akurát tak vaše vlastné návštevy? Nejde o nič výnimočné. Budovaniu návštevnosti v e-shope je potrebné pravidelne venovať čas. Poradíme vám, ako začať. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé

Praktické tipy, ako s e-shopom zvládnuť veľkoobchodný predaj

Cez váš e-shop zďaleka nemusíte predávať iba koncovým zákazníkom. O čom bude reč? Pozrieme sa na to, ako môžete so svojím e-shopom zabodovať aj v B2B segmente, teda vo veľkoobchode. Prečo sa pre veľkoobchod rozhodnúť a na čo si dať pozor? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

5 tipov, ako vybudovať e-shop, ktorému budú ľudia dôverovať

Vybudovať dôveryhodný e-shop je základným predpokladom úspechu. Získať si dôveru v očiach návštevníkov vášho e-shopu však nejde zo dňa na deň. Pripravili sme pre vás 5 tipov, vďaka ktorým sa nákupy vo vašom e-shope nebudú spájať s obavami. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch