Ako na podnikanie

Lukáš Pítra

Ako spoznať svoje konkurenčné výhody?

Ak máte e-shop, skôr či neskôr zakopnete o rady typu: „Mali by ste si na web vymyslieť nejaké konkurenčné výhody“. Ako urobiť, aby konkurenčné výhody vášho e-shopu neboli len marketingový slogan, ale boli skutočné a užitočné pre zákazníkov, prezradí Lukáš Pítra. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením […]

Čítať celé

Prečo zvoliť Shoptet Pay? Ondřej Buben o platobnej bráne od Shoptetu

Platobná brána, ktorú spustíte priamo v administrácii vášho shoptetu a na druhý deň už prijímate platby za objednávky? To je Shoptet Pay. Čo táto novinka prináša e-shopom a pre koho je určená, približuje Ondřej Buben, ktorý vedie tím Shoptet Pay. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu […]

Čítať celé

Ako prevádzkovať e-shop bez skladových zásob?

Mnohé z otázok začiatočníkov sa týkajú prevádzky skladu a jeho priestorových či finančných nárokov. Dobrou správou je, že na rozbehnutie e-shopu vlastný sklad nepotrebujete. Oplatí sa vedieť, akým spôsobom môžete fungovať aj bez skladu a aké obmedzenia so sebou tieto riešenia prinášajú. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

5 tipov, ako si vybrať vhodný tovar na predaj cez e-shop

Hovorí sa, že šikovný obchodník predá prakticky všetko. To ale neznamená, že by ste sa mali vrhnúť do predaja toho, čo vám ako prvé napadne. Chcete si rozbehnúť e-shop, no neviete, ako si vybrať ten správny sortiment? Prinášame vám 5 tipov, ktoré vám pri rozhodovaní určite pomôžu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet […]

Čítať celé

Februárové novinky

Veríme, že máte za sebou úspešný štart do nového roka. A aby boli úspešné aj vaše nasledujúce e-shopárske mesiace, máme pre vás opäť novinky, ktoré vám uľahčia vaše podnikanie. Poďte sa pozrieť, čo sme si pre vás v januári pripravili.

Čítať celé

Erik Semaňák: Najlepšia spätná väzba je pre nás dôvera našich zákazníkov

„Najdôležitejšie pre nás vždy je, aby ľudia viac ako nás poznali hlavne naše produkty“ hovorí so skromnosťou Erik Semaňák, obchodný riaditeľ Karloffu, ktorého vlajková loď TATRATEA zbiera medzinárodné ocenenia a ich produtky si fanúšikovia so sebou berú na cesty po celom svete. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo […]

Čítať celé

Všetko začalo v tatranskej kolibe. Dnes je TATRATEA slovenský lovebrand

Dnes už ťažko nájdete na Slovensku niekoho, kto by nepoznal TATRATEA. Za legendárnym likérom z Tatier stojí rodina Semaňákovcov a ich likérka Karloff. Hlasom druhej generácie je Erik Semaňák, s ktorým sme sa rozprávali nielen o tom, aké je to pracovať v rodinnej firme. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: […]

Čítať celé

Recyklačné poplatky: akého tovaru sa týkajú a čo znamenajú pre váš e-shop?

Pri prevádzkovaní e-shopu na vás čaká plnenie mnohých zákonných povinností a preto sa oplatí získať v spleti paragrafov aspoň základný prehľad. Zamerali sme sa na recyklačné poplatky, povinnosti vyplývajúce z ich zavedenia a možnosti, ako informácie o výške recyklačného poplatku zobrazovať v e-shope. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé

Nie každý tovar môže zákazník vrátiť do 14 dní: ako k tomu pristupovať v praxi?

Spotrebitelia vnímajú možnosť vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu ako dôležitú výhodu nakupovania online. Ide o riešenie kúpy nekvalitného alebo nevyhovujúceho tovaru a tiež kompenzáciou za to, že tovar si pred kúpou nemôžu obzrieť, prípadne vyskúšať. Nie každý tovar je však možné vrátiť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch