Ako prevádzkovať e-shop

Ako na predaje e-shopu pomocou dopravy

Jednou z možností ako zvýšiť zisk e-shopu je expanzia do zahraničia. S dnešnými možnosťami medzinárodnej prepravy a so správnym partnerom môžete s vašim e-shopom predávať takmer do celého sveta. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Doplnok Hodnotenie produktov a obchodu: aké výhody vám prinesie?

E-shopy u nás zažívajú čoraz väčší rozmach a zákazníci si často nevedia vybrať u koho nakúpiť. Ako získať ich dôveru? Pridajte do svojho e-shopu možnosť hodnotenia vašich produktov a posuňte svoj biznis vpred. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a […]

Čítať celé

Hodnotenia produktov: nechajte vyniknúť skúsenosti vašich zákazníkov

Urobiť nákupné rozhodnutie nemusí byť v záplave rôznych produktov práve jednoduché. Veľmi silným argumentom sú však hodnotenia produktov písané priamo zákazníkmi. Zistite, prečo má takéto hodnotenie význam a ako ho môžete využiť aj vo vašom e-shope. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov […]

Čítať celé

Čo je indexácia e-shopu vo vyhľadávačoch a ako jej pomôcť?

Návštevnosť z internetových vyhľadávačov je cenným zdrojom objednávok pre mnohé e-shopy. Nevyhnutné však je venovať sa optimalizácii e-shopu pre vyhľadávače a s tým súvisí, aby bol váš e-shop správne zaindexovaný. O čo ide a aký prínos bude mať správna indexácia pre váš internetový obchod? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Ako si uľahčiť nákup tovaru u dodávateľov?

Ponúkate v e-shope stovky až tisíce položiek, ktoré nakupujete u rôznych dodávateľov podľa aktuálneho dopytu? Celý proces nákupu tovaru od dodávateľov si môžete veľmi efektívne zjednodušiť. Kedy sa vám táto možnosť oplatí a čo všetko prináša automatická tvorba nákupných zoznamov? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany […]

Čítať celé

Nie je zľava ako zľava: Ako s nimi pracovať?

Zľava, akcia, zľavový kupón, darček zadarmo. Magické slová, ktoré upútajú pozornosť vašich zákazníkov a otvoria ich peňaženky. Používate tieto marketingové stratégie aj vy? Zistite, ako vám pomôžu zvýšiť obrat, priviesť nových zákazníkov a udržať súčasných. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

7 tipov, ako pripraviť sociálne siete e-shopu na Vianoce

Vianoce sú pre drvivú väčšinu e-shopov najnáročnejším a zároveň najúspešnejším obdobím v roku. Chcete z nich vyťažiť čo najviac? Potom nezabudnite zapojiť sociálne siete. Poradíme vám, ako na to. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Navigácia v článkoch