Ako prevádzkovať e-shop

Nie je zľava ako zľava: Ako s nimi pracovať?

Zľava, akcia, zľavový kupón, darček zadarmo. Magické slová, ktoré upútajú pozornosť vašich zákazníkov a otvoria ich peňaženky. Používate tieto marketingové stratégie aj vy? Zistite, ako vám pomôžu zvýšiť obrat, priviesť nových zákazníkov a udržať súčasných. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

7 tipov, ako pripraviť sociálne siete e-shopu na Vianoce

Vianoce sú pre drvivú väčšinu e-shopov najnáročnejším a zároveň najúspešnejším obdobím v roku. Chcete z nich vyťažiť čo najviac? Potom nezabudnite zapojiť sociálne siete. Poradíme vám, ako na to. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Juraj Gajdoš (Herbatica): CBD je teraz boom, pritom sa používa už 3 000 rokov

Nebavila ho bežná práca a tak sa rozhodol podnikať. Rovnako začína mnoho podnikateľských príbehov, ich pokračovanie je však vždy jedinečné, rovnako ako produkty od Herbaticy. A ako Juraj Gajdoš dodáva, produkt je v Herbatice na prvom aj poslednom mieste. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

Čo sú fulfillment služby a prečo ich využíva stále viac e-shopov?

Služieb, ktoré majú prevádzkovateľom e-shopov uľahčovať život a umožňovať ďalší rozvoj, je stále viac a patrí medzi ne aj fulfillment. Prezradíme vám, čo sa za týmto označením skrýva a tiež, čo všetko brať do úvahy pri výbere poskytovateľa fulfillment služieb. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé

Čo je bounce rate, ako ho vyhodnocovať a znížiť?

Bounce rate je metrika, ktorá vám napovie, ako sa darí jednotlivým podstránkam vášho e-shopu. Môže byť zároveň signálom, že niečo je potrebné vylepšiť. Pozrime sa na to, ako bounce rate vyhodnocovať a aké opatrenia môžete urobiť na to, aby ste túto hodnotu udržali čo najnižšie. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: […]

Čítať celé

Prečo (ne)ponúkať platbu na dobierku?

Platba na dobierku – áno alebo nie? Napriek obrovskej popularite online platieb patrí u zákazníkov dobierka medzi najobľúbenejšie platobné metódy. Prečo je to tak a čo to znamená pre vás e-shop? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Meta Pixel pre začiatočníkov: na čo slúži a ako ho nastaviť?

Chceli by ste mať detailný prehľad o návštevnosti vášho e-shopu, splnených konverziách, hodnote objednávok a byť pánom celého nákupného procesu? Začnite používať Facebook Pixel, vďaka ktorému zistíte množstvo informácií o návštevníkoch vášho e-shopu či konkurencii. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch