Ako na podnikanie

Nie je zľava ako zľava: Ako s nimi pracovať?

Zľava, akcia, zľavový kupón, darček zadarmo. Magické slová, ktoré upútajú pozornosť vašich zákazníkov a otvoria ich peňaženky. Používate tieto marketingové stratégie aj vy? Zistite, ako vám pomôžu zvýšiť obrat, priviesť nových zákazníkov a udržať súčasných. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných […]

Čítať celé

Chceme expandovať do zahraničia – ako postupovať a prispôsobiť svoj e-shop?

Zdá sa vám už slovenský trh malý a radi by ste s e-shopom prerazili aj za hranicami? Tie v online prostredí sa síce stierajú ľahšie ako v „off-line“ svete, no aj na takúto expanziu sa treba patrične pripraviť. Prinášame vám praktické tipy, ako začať a prispôsobiť svoj e-shop. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Herbatica: Pri expanzii sme sa snažili hlavne o to, aby sme mali čo najkratšie doručovacie časy

„V Maďarsku sa nám stalo, že niekto nám robil revíziu webu a negatívne ho hodnotil, pretože si dal dobierku a potom volal, že to chce zrušiť, ale už sa to zrušiť nedalo, lebo už to bolo v doprave,“ hovorí Juraj Gajdoš o rýchlosti dopravy v Herbatice. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte […]

Čítať celé

Čo sú fulfillment služby a prečo ich využíva stále viac e-shopov?

Služieb, ktoré majú prevádzkovateľom e-shopov uľahčovať život a umožňovať ďalší rozvoj, je stále viac a patrí medzi ne aj fulfillment. Prezradíme vám, čo sa za týmto označením skrýva a tiež, čo všetko brať do úvahy pri výbere poskytovateľa fulfillment služieb. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé

Prečo (ne)ponúkať platbu na dobierku?

Platba na dobierku – áno alebo nie? Napriek obrovskej popularite online platieb patrí u zákazníkov dobierka medzi najobľúbenejšie platobné metódy. Prečo je to tak a čo to znamená pre vás e-shop? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými obchodnými podmienkami

Čítať celé

Prezentujte svoju firmu na LinkedIne: poradíme vám, ako na to

Vybudujte silnejšie povedomie o svojej značke, produktoch či službách a získajte nové obchodné kontakty. Zviditeľnite svoju firmu a staňte sa súčasťou najväčšej profesijnej siete na svete. Poradíme vám, ako si založiť profil a akým spôsobom komunikovať na LinkedIne.  Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch

Stojíme za Ukrajinou
Ako a čím pomôcť
Pomoc Ukrajine