Ako prevádzkovať e-shop

Ako prevádzkovať e-shop bez skladových zásob?

Mnohé z otázok začiatočníkov sa týkajú prevádzky skladu a jeho priestorových či finančných nárokov. Dobrou správou je, že na rozbehnutie e-shopu vlastný sklad nepotrebujete. Oplatí sa vedieť, akým spôsobom môžete fungovať aj bez skladu a aké obmedzenia so sebou tieto riešenia prinášajú. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte […]

Čítať celé

5 tipov, ako si vybrať vhodný tovar na predaj cez e-shop

Hovorí sa, že šikovný obchodník predá prakticky všetko. To ale neznamená, že by ste sa mali vrhnúť do predaja toho, čo vám ako prvé napadne. Chcete si rozbehnúť e-shop, no neviete, ako si vybrať ten správny sortiment? Prinášame vám 5 tipov, ktoré vám pri rozhodovaní určite pomôžu. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet […]

Čítať celé

Všetko začalo v tatranskej kolibe. Dnes je TATRATEA slovenský lovebrand

Dnes už ťažko nájdete na Slovensku niekoho, kto by nepoznal TATRATEA. Za legendárnym likérom z Tatier stojí rodina Semaňákovcov a ich likérka Karloff. Hlasom druhej generácie je Erik Semaňák, s ktorým sme sa rozprávali nielen o tom, aké je to pracovať v rodinnej firme. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: […]

Čítať celé

Recyklačné poplatky: akého tovaru sa týkajú a čo znamenajú pre váš e-shop?

Pri prevádzkovaní e-shopu na vás čaká plnenie mnohých zákonných povinností a preto sa oplatí získať v spleti paragrafov aspoň základný prehľad. Zamerali sme sa na recyklačné poplatky, povinnosti vyplývajúce z ich zavedenia a možnosti, ako informácie o výške recyklačného poplatku zobrazovať v e-shope. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami […]

Čítať celé

Nie každý tovar môže zákazník vrátiť do 14 dní: ako k tomu pristupovať v praxi?

Spotrebitelia vnímajú možnosť vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu ako dôležitú výhodu nakupovania online. Ide o riešenie kúpy nekvalitného alebo nevyhovujúceho tovaru a tiež kompenzáciou za to, že tovar si pred kúpou nemôžu obzrieť, prípadne vyskúšať. Nie každý tovar je však možné vrátiť. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať […]

Čítať celé

Alternatívne riešenie sporov: Prečo by zmienka o ňom nemala chýbať v obchodných podmienkach?

Alternatívne riešenie sporov predstavuje jednu z možností, ako dospieť k dohode medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Do pozornosti prevádzkovateľov e-shopov sa dostal v roku 2016, vďaka novele zákona, ktorá zaviedla viacero povinností. Čo všetko o ňom potrebujete vedieť? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov a všeobecnými […]

Čítať celé

Ako môžete využiť lokálne SEO pre váš e-shop?

Hoci s e-shopom môžete relatívne ľahko predávať tovar aj do celého sveta, v niektorých prípadoch sa oplatí zamerať skôr na určitú lokalitu a snažiť sa preraziť v rámci nej. Určite by ste preto nemali podceňovať silu lokálneho vyhľadávania. Poradíme, ako na to. Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Akciové ceny: Ako s nimi pracovať a je to stále magické lákadlo pre zákazníkov?

Slová ako akcia pôsobia na zákazníkov priam magicky. Ak je určitý tovar v akcii, začne vzbudzovať pozornosť. Napokon, aj najväčšie e-shopy pravidelne organizujú rôzne výpredaje a s akčnými cenami aktívne pracujú. Prečo by akciové ceny nemali chýbať vo vašej marketingovej stratégii? Založte si nezáväzne vlastný testovací e-shop na Shoptet Nevypĺňajte toto pole: Vyskúšať zadarmo Vložením e-mailu súhlasíte s […]

Čítať celé

Navigácia v článkoch